دوخت ماسک و لباس بیمارستان به همت بانوان کانون امام صادق(ع) مریانج

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) از دوخت ماسک و لباس بیمارستانی به همت بانوان کانون امام صادق(ع) شهر مریانج خبر داد.

دوخت ماسک و لباس بیمارستانی به همت بانوان کانون امام صادق(ع) مریانجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسن مظاهری، مدیر کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) مریانج همدان گفت: حدود ۱۸ نفر از بانون کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) مریانج به دنبال گسترش ویروس کرونا و نیاز جامعه به کمک‌های انسان دوستانه آستین همت بالا زدند و اقدام به دوخت ماسک و لباس بیمارستانی کردند.

او افزود: پس از تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان و اعلام فراخوان برای جذب مشارکت مردمی بیش از ۱۸ نفر از بانوان کانون اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) مریانج همدان ادامه داد: از مهم ‌ترین اقدامات این بانوان، دوخت ۵۰۰ عدد ماسک، ۳۰۰ عدد لباس بیمارستانی  است که این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

مظاهری با بیان اینکه بانوان جامعه ایرانی همواره در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و جهادی دارند، افزود: بانوان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌های جنگ یاری رسان رزمندگان بودند و در عصر کنونی با شیوع کرونا ویروس نیز اقدامات جهادی خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.