در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد از اول اردیبهشت

سخنگوی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته نشده‌اند می‌توانند از اول اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان مشاهد و ویرایش اطلاعات ثبت نامی (رشته‌های امتحانی و حوزه امتحانی) داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنچمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند هم اکنون بر روی سایت سازمان منتشر شده است.

او در ادامه بیان کرد:  پیرو اطلاعیه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹  تمام داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد و بیست و پنچمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می توانند از فرصت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید: حذف ترم در دانشگاه علمی کاربردی مجاز شد


سخنگوی سازمان سنجش گفت: بر این اساس مقرر شده کسانی که در مرحله اول و یا مرحله دوم در آزمون کارشناسی ارشد موفق به ثبت نام شده اند شرایطی فراهم شود تا این دسته از داوطلبان بتوانند اطلاعات ثبت نامی خود را از روز دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ تا ۳ اردیبهشت ۹۹  ویرایش کنند.

زرین آمیزی تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که پیش از این در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند امکانی فراهم شده که از روز دوشنبه  ۱ اردیبهشت ماه تا سه شنبه ۳ اردیبهشت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار