اعزام مشمولان وظيفه عمومي به مراكز آموزش در یکم و سوم اردیبهشت ماه

معاون وظیفه عمومی سیستان و بلوچستان از اعزام مشمولان دارای برگ اعزام در روز‌های یکم و سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مراکز آموزشی خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم محمودی جهانتیغ معاون وظیفه عمومی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکترا برای اعزام به مراکز آموزشی باید رأس ساعت ۰۷:۰۰ روز دوشنبه مورخه یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان واقع در زاهدان-خیابان انقلاب- جنب کلانتری ۱۲ حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: در همین راستا مشمولان دیپلم و زیر دیپلم نیز می‌بایست باید رأس ساعت ۰۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

وی در ادامه از خانواده‌های محترم مشمولان خواست جهت حفظ سلامت خود و فرزندانشان در روز اعزام از همراهی فرزندان و حضور در محل وظیفه عمومی استان اکیداً خودداری کرده تا از تجمع و شیوع بیماری کرونا جلوگیری بعمل آید.

معاون وظیفه عمومی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بر اساس ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن‌ها بیشتر از سه ماه باشد ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

سرهنگ جهان تیغ تصریح کرد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن‌ها بیش از یکسال باشد، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، فراری محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به غربالگری مشمولان قبل از اعزام به مراکز آموزش گفت: همزمان با اعزام این عزیزان تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی صورت خواهد پذیرفت و بسته‌های بهداشتی نیز با توجیهات لازم توسط کارشناسان معاونت بهداشت، امداد و درمان در اختیار مشمولان قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر به اینکه مشمولان قبل از معرفی خود در روز اعزام به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر و ناخن و ... را رعایت کنند افزود: مشمولان در صورت امکان وسایل شخصی، بهداشتی و ضدعفونی از جمله ماسک، دستکش، وسایل حمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر و گرم مورد نیاز و مقداری جیره خشک بین راهی را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی پلیس سیستان و بلوچستان بیان داشت: در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد از سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی، ادامه خدمت خود را در استان محل سکونت سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار