"تولیدبان" بررسی می کند؛

تسهیلات دولتی، کارگران یک تولیدی را چهار برابر می‌کند

بسته تولیدبان در ادامه بررسی مشکلات تولید این بار به یک تولیدی لوازم آشپزخانه برخورده است که مورد بی توجهی بانک صنعت و معدن قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار تولیدبان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس‌های مکرر یکی از تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در خصوص عدم رسیدگی بانک صنعت و معدن در راستای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی گزارشی را تهیه کردیم.

تسهیلات دولتی، کارگران یک تولیدی را چهار برابر می‌کند

یکی از تولید کننده‌های لوازم آشپزخانه در گفت‌وگو با خبرنگار تولیدبان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شکایتی را در راستای بی توجهی بانک صنعت و معدن و وزارت صمت در خصوص اعطای تسهیلات مطرح کرد وگفت: ما به صورت خانوادگی در سال ۸۹ یک کارگاه تولیدی را در کمالشهر کرج که منطقه‌ای به نسبت محروم است تاسیس کردیم تا بتوانیم در راستای اشتغال زایی موثر واقع شویم.

این تولید کننده افزود: در حال حاضر ۱۶۷ کارگر را زیر پوشش خود قرار دادیم که از این میزان کارگر ۲۰ نفر آن‌ها به طور مستقیم در کارگاه فعالیت می‌کنند و ۱۴۷ نفر آن‌ها به علت نبود فضا و امکانات درمنزلشان به فعالیت می‌پردازند.

او بیان کرد: ما در سال ۹۸ با توجه به شعار سال که رهبری آن را "رونق تولید" نام گذاری کردند، قادر شدیم نزدیک به ۷۰ نوع کالای مورد نیاز در آشپزخانه اعم از جای کارد، جای صیفی جات و ... را تولید کنیم.

این تولید کننده تصریح کرد: متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل شرایط بد اقتصادی و ندادن تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن با مشکلات جدی در این راستا مواجه شدیم.

او تاکید کرد: در حال حاضر ما مجبور به تعطیلی بخشی از کارگاه شده ایم با این وجود که اگر وزارت صمت  و بانک صنعت و معدن به ما تسهیلات لازم را بدهند ما قادر هستیم تا حدود چهارصد کارگر را تحت پوشش خود قرار دهیم.

او در پایان از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست تا اقدامات لازم را در راستای اعطای تسهیلات به آن‌ها انجام دهند.

تسهیلات دولتی، کارگران یک تولیدی را چهار برابر می‌کند

 

تسهیلات دولتی، کارگران یک تولیدی را چهار برابر می‌کند


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار