فرمانده انتظامی شاهرود:

عاملان نزاع جمعی در شاهرود دستگیر شدند

سرهنگ علی کریمی گفت: سه مجرم و شرور با سوابق متعدد کیفری و نزاع دسته جمعی طی یک اقدام هماهنگ و عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری بین چند تن از اراذل و اوباش شهرستان شاهرود و ادامه کینه توزی‌های طرفین فردی که در مرخصی زندان به سرمی‌برد به قصد انتقام قرار ملاقات با نفرات مقابل می‌گذارد.

او از قدرت نمایی و ایجاد بی نظمی این افراد در ورودی یکی از روستا‌های شاهرود با استفاده از قمه و چاقو خبر داد و گفت: این نزاع و درگیری بین طرفین، مجروح شدن چند نفر را به دنبال داشت.

سرهنگ کریمی به تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعزام گروهی از مأموران مجرب به محل حادثه اشاره کرد و گفت: عاملان این نزاع به محض مشاهده ماموران با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

او از اقدامات گسترده اطلاعاتی پلیس و شناسایی عاملان این درگیری خبر داد و تصریح کرد: در یک اقدام هماهنگ و عملیات ضربتی سه مجرم و شرور که سوابق متعدد کیفری در پرونده آنان وجود دارد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود امنیت مردم را خط قرمز پلیس خواند و اظهار داشت: هرکس سودای ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشد قطعاً با پاسخی محکم و قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار