عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون کشتی: اگر به دوران جوانی برگردم دوباره بسکتبال بازی می کنم/ امیدوارم کشتی گیران به حقشان برسند

دکتر کیهانی گفت: کشتی گیران را دوست دارم اما اگر به دوران جوانی برگردم باز هم بسکتبال بازی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر کیهانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو و آسیب های ورزشی، دوشنبه گذشته با پیشنهاد فدراسیون و حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی منصوب شد.

کیهانی پس از عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که در این چند ساله که خیلی از ورزشکاران را تحت عمل جراحی قرار داده چه خصوصیتی را در کشتی گیران دیده است اظهار داشت: مهمترین موضوع این است که کشتی گیران مخصوصا ملی پوشان خیلی کم حرف هستند و زیاد سئوال نمی کنند. خیلی از ورزشکاران دیگر پس از عمل جراحی هر روز سئوال دارند. اما در کشتی اینطور نیست و توصیه هایی که به آن ها می کنیم انجام می دهند.

وی درباره شاخصه بدنی کشتی گیران گفت: کارشان را خیلی خوب انجام می دهند و ما تا به حال در کشتی گیران ملی پوش برای کارهایی که به آن ها گفته ایم، کم کاری ندیده ایم.

کیهانی ضمن بیان اینکه کشتی گیران خیلی کم حرف و محجوب هستند درباره علاقه ی خود به این رشته عنوان کرد: کشتی گیران و دیدن کشتی را خیلی دوست دارم، در زمانی که نوجوان بودم یک هفته ای را به باشگاه کشتی رفتم و در واقع این تشک نیست و مانند موزائیک و خیلی سفت است، همه می گویند تشک ولی اینطوری نیست. اگر به دوران جوانی بازگردم دوباره بسکتبال بازی می کردم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ورزش حرفه ای خیلی سخت است، مخصوصا در رشته کشتی که ورزشکاران زندگیشان را در این کار می گذارند و حقیقتا که مظلوم واقع می شوند. من که خیلی دوستشان دارم، امیدوارم که کشتی گیران به حقشان در این مملکت برسند.


بیشتر بخوانید: گزارش اتحادیه جهانی از وضعیت سهمیه های المپیک در کشتی آزاد/ تلاش ایران برای کسب ۳ سهمیه باقیمانده


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار