اجرای نظارت دامپزشکی شهربابک در ماه رمضان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان با هدف اطمینان از سلامت فراورده‌‎های خام دامی اجرا می‌شود.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان با هدف اطمینان از سلامت فراورده‌‎های خام دامی در قالب ۲ اکیپ سیار از روز گذشته به مدت یک ماه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به وظیفه‌مندی دامپزشکی در نظارت بر مراکز مرتبط با فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، کلیه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی از قبیل مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، خودرو‌های ویژه حمل این فرآورده‌ها، کشتارگاه دام، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها در اقصی نقاط سطح شهرستان تحت کنترل و نظارت ویژه قرار گرفته و به طور مستمر بازرسی می‌شوند.

اسدی تأکید کرد: شایسته است تمامی شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها و همچنین بیمار‌های مشترک بین انسان و دام و نیز حفظ سلامتی خود، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ اطلاع داده تا برخورد قانونی و لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دامپزشکی ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار