اجرای بازی Bloodborne با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه روی PS4

یک هکر مشهور توانسته است بازی Bloodborne را با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه روی PS4 اجرا کند.

اجرای بازی Bloodborne با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه روی PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادساز و هکر مشهور که تا به حال توانسته است بازی‌های زیادی را روی کنسول‌های خود تغییر دهد و آن‌ها را به گونه‌ای که می‌خواهد و با ماد‌های جذاب بازی کند، توانسته است یک شاهکار فنی دیگر را نیز به دست آورد. اگرچه عنوان Bloodborne به عنوان یکی از بهترین بازی‌های توسعه‌دهنده خود یعنی From Software به حساب می‌آید، برای نسخه اصلی PS4 خود با سرعت بسیار پایین ۳۰ فریم در ثانیه عرضه شد که برای نسخه‌های پایه PS4 بسیار پایین به نظر می‌رسد. همچنین این عنوان برای دیگر پلتفرم‌ها نتوانست عملکرد بهتری را ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: تاثیر منفی COVID-19 بر فروش جهانی تلفن همراه


این هکر مشهور چند ویدیو در توئیتر به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد گیم‌پلی چند دقیقه اول عنوان Bloodborne با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است. در ابتدای این کلیپ، بازی با سرعت فریم بالاتری اجرا می‌شود، اما به دلیل نحوه رمزگذاری منطق بازی، این مسئله باعث شد تا همه اتفاقات در بازی با سرعت دو برابر اجرا شود. دومین ویدیو که از این بازی توسط هکر اشاره شده، منتشر شد نشان می‌داد که مشکل سرعت بازی رفع شده است. کلیپ سومی که این هکر روی PS4 Pro و در حالت تقویت شده ضبط شد، تفاوت زیادی در عملکرد داشت. این مادساز برجسته برای اطلاع از چگونگی دستیابی به این موضوع مصاحبه‌ای انجام داده است.

سری بازی‌های Souls از توسعه‌دهنده مشهور، From Software بیش از میزانی که باید از مشکلات فنی در طول سال‌ها برخوردار شده است. نسخه اصلی بازی Dark Souls نیز دارای نرخ ۳۰ فریم در ثانیه بود که برای اجرا با مشکلاتی هم روبه‌رو شده بود. همین مسئله اشکالات نسخه ابتدایی بازی، باعث شد که یک مادساز دیگر برای اصلاح آن یک ماد را طراحی کند تا همه مشکلات بازی را رفع کند. ماد طراحی شده مخصوص این بازی به خوبی کار می‌کرد.

با این حال، باید در نظر گرفت که سازندگان سری بازی‌های Souls و Bloodborne در حال حاضر روی پروژه Eldin Ring کار می‌کنند که این مسئله باعث می‌شود آینده این سری بازی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار