اضافه شدن حالت جدید Bounty به بازی Call of Duty: Warzone

روز گذشته بروزرسانی جدید برای بازی Call of Duty: Warzone منتشر شد که حالتی جدید را به آن اضافه کرده است.

اضافه شدن حالت جدید Bounty به بازی Call of Duty: Warzoneبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Call of Duty: Warzone یکی از بازی‌های پرطرفدار دنیای عناوین رایانه‌ای است که به دلیل رایگان بودن و پشتیبانی از قابلیت کراس پلی توانست به محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمرها دست پیدا کند و در حال حاضر گیمرهای بسیار زیادی این عنوان بتل رویال را اجرا می‌کنند. این بازی بخشی از عنوان Call of Duty Modern Warfare بود اما شرکت اکتیویژن تصمیم گرفت آن را به صورت جداگانه وارد بازار کند تا افرادی که عنوان Modern Warfare را ندارند نیز بتوانند تجربه اجرای یک عنوان بتل رویال را داشته باشند.

در این بازی یکی از مهم‌ترین موارد بدست آورد پول است چرا که گیمر از این طریق می‌تواند با لوازمی بسیار بهتر وارد محیط بازی شود؛ لازم به ذکر است که در این عنوان بتل رویال کاربران نمی‌توانند پس از خرید اسلحه به محض ورود به نقشه بازی از آن استفاده کنند و خرید مواردی که به اسلحه‌ای مربوط می‌شود، پس از پیدا کردن آن اسلحه در نقشه بازی برای گیمر فعال خواهد شد.

روش‌های مختلفی برای بدست آوردن پول در بازی وجود دارد که یکی از آن‌ها انجام مراحل بازی و ماموریت‌هایی است که در هر مرحله به کاربر داده می‌شود. علاوه بر این در بروزرسانی جدید این بازی که روز گذشته انجام شد شرکت اکتیویژن به این بازی یک حالت جدید اضافه کرد که به نوعی برعکس حالت Bounty است. در این حالت گیمرها به جای اینکه به صورت تصادفی وارد مپ بازی شود و به دنبال فردی بگردد که Bounty است، می‌تواند به صورت داوطلبانه خودش شخصیت Bounty در بازی را داشته باشد.

اضافه شدن حالت جدید Bounty به بازی Call of Duty: Warzone

گیمرها در ابتدا از اضافه شدن این حالت جدید به بازی خوشحال بودند اما زمانی که متوجه شدند اضافه شدن این بخش به بازی باعث حذف شدن حالت اصلی Bounty از بازی شده است و این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از گیمرها شده است؛ هنوز شرکت اکتیویژن اعلام نکرده است که حالت جدید بازی جایگزین حالت قبلی شده یا قرار است حالت قبلی هم در کنار این حالت وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید: افزایش تعداد کاربران تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ


با این حال هنوز اکتیویژن در این باره حرفی نزده است و باید منتظر بود و دید که این شرکت چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار