معاون استاندار سمنان:

ارتقا شاخص‌های مدیریت شهری در دستور کار است

فخری گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و ارتقا شاخص‌های مدیریت شهری در شهر‌های استان برای زیباسازی شهری در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه کمسیون ماده پنج شهر شاهرود با بیان اینکه بلندمرتبه‌سازی در سطح شهر‌های استان به‌عنوان یک سیاست جدی در سال جاری دنبال می‌شود، گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و درنهایت ارتقا شاخص‌های مدیریت شهری در شهر‌های استان برای زیباسازی شهری در دستور کار است.

او با اشاره به اینکه شهر شاهرود ظرفیت و توان ارتقا شاخص‌های مدیریت شهری را دارد، افزود: شاهرود یکی از شهرستان‌های ویژه در استان است که برای آبادانی هر چه بیشتر عمرانی و شهری باید تلاش کرد و نیاز است تا مدیران شهری شاهرود تلاش ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تاکنون اقدامات مناسب و بسیار مطلوبی در حوزه توسعه خدمات شهری در شاهرود صورت گرفته است، تصریح کرد: تغییر کاربری از باغات به مسکونی و تجاری خلاف ضوابط بوده و این مکان‌ها باید احیا شود.

فخری بابیان اینکه زیبایی شهر‌های ما همچون شاهرود، بسطام، مهدی‌شهر، شهمیرزاد و دیگر شهر‌های زیبای ما، به باغات و سرسبزی‌های آن است، تصریح کرد: این‌گونه کاربری‌ها برای باقی ماندن زیبایی شهر‌ها و برای تحویل به آیندگان باید حفظ، حراست و نگهداری شود.

او با اشاره به اینکه شهردار به‌عنوان مدیر شهری باید تلاش کند تا سطح خدمات شهری با شاخصه‌های بسیار مطلوب و به‌صورت مساوی برای تمامی شهروندان در تمامی نقاط شهر، در اختیار قرار گیرد، بیان کرد: مدیران شهری باید تلاش کنند تا با ایجاد زمینه انتفاعی مناسب برای سرمایه‌گذاران در بحث شهرسازی، نسبت به زیباسازی شهری و ارتقا شاخص‌های خدمات شهری اقدام کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.