صفحه اینستاگرامی منتسب به رهبر انقلاب منتشر کرد؛

فعالیت‌های مردمی در قالب رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان

ویدئویی از فعالیت‌های مردمی در قالب رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان ایرانی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی بسیاری از مشاغل، مردم فشار اقتصادی نسبی را متحمل شدند به گونه‌ای که برخی از خانواده‌ها که در شرایط عادی درآمد چندانی نداشته و از نظر وضع مالی در طبقه پایین بودند، در تهیه مایحتاج ضروری زندگی خود دچار مشکل شدند.

در این میان آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود اعلام کردند که مردم در قالب رزمایش همدلی برای کمک به هموطنان خود دست به کار شده و مایحتاج اولیه زندگی را برای نیازمندان تهیه کنند.

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب یکی از مراکزی است که از طریق صفحاتی این دفتر در فضای مجازی در حال فعالیت هستند و اقدام به اجرای طرح رزمایش همدلی و جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان می‌کنند.


بیشتر بخوانید: قسمت دوم ماجرای رزمایش همدلی منتشر شد + تصویر نوشته


صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای با انتشار ویدئویی، بخشی از کمک‌های مردمی برای طرح رزمایش همدلی و ایران همدل را منتشر کرد و از کمک رسانی نیرو‌های جهادی به مردم آسیب پذیر کشور خبر داد.

در ادامه متن و ویدئوی منتشر شده در صفحه رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

" گوشه‌ای از فعالیت‌های مردمی در ایران همدل مشارکت‌های شما مردم عزیز ایران طی چند روز گذشته به دست نیازمندان رسیده است و از طرفی گروه‌های جهادی نیز مشغول کمک رسانی به مردم آسیب‌پذیر کشورمان هستند "

فعالیت های مردمی در قالب رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار