قدردانی سازمان بهداشت جهانی از فعالیت‌های ورزش همگانی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت:در هفته جاری نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از فعالیت‌های ورزش‌های همگانی در دوران کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در هفته جاری نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از فعالیت‌های ورزش‌های همگانی در دوران کرونا قدردانی کرد.

او با بیان اینکه با برنامه‌هایی مانند با ورزش در خانه و کلیپ‌های آموزش ورزش تا حدودی توانستیم مردم را در خانه نگه داریم، اظهار داشت: در حال ثبت نام برای برگزاری دوره ۱۳ تئوری به صورت مجازی هستیم.

پاک فطرت افزود: دوره‌های آموزشی مانند آموزش تغذیه و آموزش تمرینات ورزشی که قابلیت برگزاری مجازی را داشتند در دستور کار داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث برگزار نشدن مجمع سالیانه هیئت در پارسال شد، بیان کرد: در اولین فرصت پس از اینکه شرایط مطلوب شد مجمع سالیانه را برگزار می‌کنیم تا تقویم سال جدید و مبحث مالی را مورد بررسی قرار دهیم.

او با تصریح بر اینکه در سال ۹۸ موفق به برگزاری ۱۰۷دوره مربیگری در رشته‌های مختلف شدیم، اضافه کرد: ۴۹۰ برنامه پیاده روی، جشنواره، مسابقات ورزشی و گردشگری نیز برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان با اشاره به شرکت تیم‌های مختلف در مسابقات کشوری، گفت: کمیته طناب زنی استان به نمایندگی از ایران موفق به شرکت در مسابقات بین المللی شدند و توانستند مقام‌های اول تا سوم را به صورت گروهی و انفرادی به دست آورند.

پاک فطرت برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان و دوره‌های آموزشی آشنایی خانواده‌ها با ورزش جهت جلوگیری از تنبلی فرزندان را از دیگر برنامه‌های انجام شده هیئت دانست و ابراز داشت: پیاده روی بزرگ خانوادگی که در شهر صدرا برگزار و از شبکه سه سیما نیز پخش شد از دیگر موفقیت‌های هیئت بود.

او، انعقاد هشت تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف، نهاد‌ها و سازمان‌ها و برگزاری شورای عالی ورزش به ریاست استاندار فارس در شش ماهه اول و دوم سال را از دیگر اقدامات هیئت در سال ۹۸ بیان کرد.

پاک فطرت با اشاره به بلاتکلیفی یک ساله فدراسیون ورزش‌های همگانی بیان کرد: پیش بینی شده است تا دو ماه آینده با رسیدن شرایط مطلوب مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شود.

او با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ کمیته و ۶۰ رشته ورزشی در هیئت ورزش‌های همگانی استان، بیان کرد: برای بازگشایی باشگاه‌ها منتظر دستورالعمل‌ها هستیم و بر اساس شنیده‌ها تسهیلاتی از طرف وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌ها پرداخت می‌شود. این مشکل ملی است و تنها مختص استان فارس نیست و نیازمند یک تصمیم ملی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار