عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال ۲۰۲۱ تایید شد

شرکت داج با انتشار مشخصات برخی از اتومبیل‌های در حال ساخت خود، از عرضه سه مدل با پیشرانه ارتقاء یافته در سال ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه ژانویه، تصاویر جاسوسی از خودرویی منتشر شد که عموم افراد گمان داشتند نمونه هیبریدی اتومبیل Dodge Durango است. حالا پس از گذشت ماه‌ها و تایید رسمی از سوی منابع موثق، مشخص شد که گمانه‌زنی‌ها حقیقت داشته و مدل Dodge Durango تولید شده است.

اطلاعات منتشر شده از جدیدترین خودروی شرکت داج برای سال ۲۰۲۱

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع مذکور، خودروی Durango سال ۲۰۲۱ موتور ۳.۶ لیتری Pentastar V6 را حمل می‌کند. متاسفانه در حال حاضر مشخصات و تاثیرات فنی این موتور اعلام نشده، اما شایان ذکر است نمونه غیرهیبریدی موجود در بازار با موتور ۳.۶ لیتری Pentastar V6 می‌تواند ۲۹۳ اسب‌بخار را به همراه ۲۶۰ پوند بر فیت گشتاور، در اختیار خریدار خود قرار دهد. همچنین قدرت ارائه شده در مدل هیبریدی خودروی Ram 1500 با موتور مشابه، مطابق با ۳۰۵ اسب‌بخار و ۲۶۹ پوند بر فیت گشتاور است.

عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال ۲۰۲۱ تایید شد

چنین موتوری بر روی اتومبیل Jeep Wrangler می‌تواند ۲۸۵ اسب‌بخار را تولید کند و گشتاوری همانند با نمونه غیرهیبریدی Durango داشته باشد. با این که مدل‌های مذکور تفاوت قدرتی زیادی با نمونه‌های غیرهیبریدی خود ندارند، اما انتظار می‌رود شرکت داج برای مدل هیبریدی Durango افزایش قدرتی را در نظر گرفته باشد. البته باید در نظر داشت که با وجود سیستم eTorque اعمال افزایش قدرت برای شرکت داج کمی دشوار می‌شود.

عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال ۲۰۲۱ تایید شد

در ادامه منابع خبری اظهار داشتند که شرکت داج در نظر دارد سه مدل خودرو با پیشرانه‌های متفاوت را برای سال ۲۰۲۱ آماده کند. اولین آن‌ها اتومبیل Durango RT خواهد بود که قرار شده به موتور ۵.۷ لیتری Hemi V8 مجهز شود. چنین موتوری می‌تواند قدرت ۳۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۹۰ پوند بر فیت را به خریداران خود پیشنهاد دهد. خبر بد برای طرفداران شرکت داج آن است که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا فعالیت تولیدی خودرو با تعویق مواجه شود. از این رو به نظر می‌آید که عرضه اتومبیل‌های مورد نظر داج حداقل سه ماه دیرتر از تاریخ مشخص شده به انجام خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: مقایسه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس X ؛ کدام یک دنیای بازی‌ها را متحول می‌کند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار