جدیدترین موتور مسابقه‌ای Indian معرفی شد

شرکت ایندین با ساخت مدل قدرتمند FTR 1200 Carbon توانست یکی از فوق‌العاده‌ترین موتورسیکلت‌ها را به طرفداران خود معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Indian به تازگی یک مدل جدید به خط تولید موتور سیکلت‌های مسابقه‌ای خود با نام FTR 1200 Carbon اضافه کرد. این دستگاه پنجمین موتورسیکلت شرکت ایندین پس از مدل‌هایی مانند FTR 1200 ،FTR 1200 S و FTR 1200 Rally است. همچنین پیش از این مدل جدید، نمونه FTR 1200 Race Replica نیز وجود داشت.

متاسفانه همچنان اطلاعات دقیقی از زمان عرضه موتور سیکلت‌های جدید شرکت ایندین به بازار جهانی منتشر نشده است. اما گفته می‌شود مدلی که برای کشور‌های اروپایی و آسیایی در نظر گرفته شده، شامل بروزرسانی‌ها و ارتقا‌های سخت‌افزاری قابل توجه‌ای می‌شود. از تغییراتی که روی مدل FTR 1200 Carbon اعمال شده می‌توان به چراغ‌ها، گلگیر جلویی، مخزن بنزین، پوشش جعبه هوا و جنس زین اشاره کرد. قالب کلی FTR Carbon در مرکز پلتفرم جدید قرار گرفته و اگزوز تیتانیوم آکروپوویچ نیز با رنگ مشکی مات تزئین شده است.

جدیدترین موتور مسابقه‌ای Indian معرفی شد

مشخصات موتور سیکلت جدید شرکت Indian

موتور V Twin با ظرفیت ۱۲۰۳ سی‌‎سی می‌تواند ۱۲۴ اسب‌بخار را در اختیار خریداران قرار دهد و از مدل FTR 1200 S پیشی بگیرد. نهایت پردازش گشتاور نیز ۸۸.۵ پوند بر فیت شناسایی شده که با ۵۹۰۰ دور بر دقیقه همراه است. از مهم‌ترین دلایل قدرت قابل توجه FTR Carbon می‌توان به اگزوز‌های Akrapovic اشاره کرد. گفتنی است؛ این اگزوز‌ها به صورت انتخابی روی موتور سیکلت FTR 1200 S نیز قابل اعمال هستند. با وجود تمامی پیشرفت‌های مدل FTR Carboon، این موتور سیکلت از نمونه پیشین هم خانواده خود ۶.۶ پوند سنگین‌تر است.

جدیدترین موتور مسابقه‌ای Indian معرفی شد

با این حال شرکت Indian سعی داشته تا با رعایت وزن لازم و نگه داشتن آن بالای ۳۱۰ پوند، همواره هدف خود را حفظ کند.  صندلی مدل FTR 1200 Carbon با افزایش ۱۰ میلی‌متری، ارتفاع بیشتری را نسبت به FTR 1200 S به خود دیده و صفحه ترمز عقب خود را نیز ۵ میلی‌متر کوچک‌تر کرده است. گفته می‌شود قیمت در نظر گرفته شده برای موتورسیکلت FTR 1200 S مطابق با ۱۸۳۴۰ دلار مطرح شده که افزایشی ۲۴۶۵ دلاری نسبت به مدل FTR 1200 S را به خود دیده است.

جدیدترین موتور مسابقه‌ای Indian معرفی شد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار