نخستین مسابقه عکس مردمی «شیراز شهر ما»

فراخوان نخستین مسابقه عکس مردمی «شیراز شهر ما» منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس شیراز شهر ما، گفت: شیراز سرشار از زیبایی هاست، شهر چهار فصلی که در هر زمان زیباست و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد.

نوید جعفری افزود: تمامی علاقه‌مندان با هر رده سنی برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با گوشی تلفن همراه خود از زیبایی‌های بهار شیراز عکس بگیرند.

او ادامه داد: این جشنواره به مناسبت یاد روز شیراز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته خوشبختانه با همراهی و همدلی مدیر سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، مدیر گردشگری و امور زیارتی، دبیر برگزاری هفته شیراز و حمایت رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز طرح مسابقه مورد تأیید قرار گرفت و در یاد روز شیراز منتشر شد.

او بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه، عکس را با هشتگ #شیراز شهرما و #مسابقه_عکس_هنرشیراز بر روی صفحه شخصی خود قرار دهند.

به گفته دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس شیراز شهر ما، در پایان هر هفته ۹ عکس برتر بر روی صفحه اینستاگرامی هنر شیراز منتشر و ۳ عکس با بالاترین رأی مردمی انتخاب می‌شوند.

او اظهار کرد: تا پایان خرداد ماه هر هفته ۳ عکس برتر انتخاب و در پایان ۳ عکس برتر معرفی و جوایز خود را دریافت می‌کنند؛ به تمام شرکت کنندگان در مرحله هفتگی لوح یاد بود اهدا خواهد شد.

جعفری گفت: در پایان ۵ عکس با انتخاب هیئت داوران و ۵ عکس با رأی مردمی انتخاب می‌شوند و جوایز نفیسی به برگزیدگان خواهد شد.

او به شرایط شرکت در این مسابقه عکاسی اشاره کرد و گفت: هر نفر می‌تواند با سه عکس در مسابقه شرکت کند؛ عکس‌ها باید بدون قاب و فیلتر منتشر شوند.

جعفری تصریح کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز می‌تواند از عکس‌های ارسالی جهت برپایی نمایشگاه و موارد دیگر با درج نام عکاس استفاده کند.

عکس‌ها به نشانه زیر در اینستاگرام هنر شیراز همرسانی شود honareshiraz@ یا به شماره ۰۹۳۶۱۳۲۸۷۵۳ در واتس آپ ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار