توصیه وزیر ارتباطات به مردم تهران در پی وقوع زلزله

دقایقی پس از وقوع زلزله در شهر تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار توییتی توصیه‌هایی را به مردم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی قبل زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر شهر تهران و مناطقی از اطراف آن را لرزاند که بسیاری از مردم این مناطق به وضوح لرزش زمین را بر اثر این زلزله حس کردند.

محمدجواد آذری‌جهرمی پس از وقوع زلزله در شهر تهران و نواحی اطراف آن، با انتشار توییتی از افزایش حجم تماس‌ها در دقایق ابتدایی وقوع زلزله در تهران خبر داد.


بیشتر بخوانید: قدردانی آذری جهرمی از حمایت رهبر انقلاب از تولید نرم‌افزارهای ایرانی


او به مردم توصیه کرد در شرایط موجود برای آزادسازی کانال‌های صوتی برای برقراری تماس‌ها تا حد امکان از امکانات پیام‌رسان‌ها استفاده کنند.

آذری‌جهرمی همچنین در توییت خود اعلام کرد که ترافیک شبکه دیتا و اینترنت در شرایط کنونی بسیار پایین‌تر از حد نرمال است.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

" به خاطر وقوع زلزله، ترافیک تماس‌های صوتی شهر تهران چندین برابر شده است. لطفا برای آزادسازی کانال‌های صوتی، از امکان تماس با پیام‌رسان‌ها استفاده کنید. هم‌اکنون ترافیک شبکه‌ی دیتا و اینترنت پایین‌تر از حد نرمال است "

توصیه وزیر ارتباطات به مردم تهران در پی وقوع زلزله

آذری‌جهرمی همچنین در توییتی دیگر خبر داد که تا کنون هیچ مشکل قطعی در هیچ نقطه از شبکه ارتباطی کشور وجود ندارد. او عنوان کرد که در پی اعلام ستاد مدیریت بحران برای احتمال وقوع پس لرزه، به واحد‌های عملیات شبکه در اپراتور‌ها و شرکت ارتباطات زیرساخت آماده‌باش اعلام کرده است.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط آذری‌جهرمی را مشاهده می‌کنید:

" هیچ قطعی تا این لحظه در شبکه ارتباطی کشور به خاطر زلزله به وجود نیامده است، با توجه به هشدار ستاد مدیریت بحران مبنی بر احتمال وقوع پس لرزه، به همه واحد‌های عملیات شبکه در اپراتور‌های تلفن همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام آماده‌باش کردم. "

توصیه وزیر ارتباطات به مردم تهران در پی وقوع زلزله

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۲:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرجوری نگاه میکنم کار درست ترین وزیر این دولته. البته شاید تنها کاردرستشون. دمش گرم
آخرین اخبار