بررسی مجدد طرح تفصیلی ۲۵۰ هکتاری محمدیه

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از بررسی مجدد طرح تفصیلی ۲۵۰ هکتاری توسعه شمال محمدیه خبر داد و گفت: مقرر شده است همه مفاد مصوب شده ظرف مدت یک هفته اجرا شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محسن اسماعیلی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در باره بررسی مجدد طرح تفصیلی ۲۵۰ هکتاری توسعه شمال محمدیه گفت: موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد همه مفاد مصوب شده در جلسه، ظرف مدت یک هفته به مرحله اجرا درآیند.

اسماعیلی افزود: به منظور اصلاح ضوابط زون ۶ طبقه، مقرر شد تعداد واحد در هر طبقه از یک واحد به دو واحد با حداقل مساحت هر واحد بین ۸۰ تا ۹۰ متر مربع و با سطح اشغال ۵۰ درصد اصلاح و همچنین در قطعات شمالی موضوع روشنایی مجزا مدنظر قرار بگیرد.

او اضافه کرد: در خصوص تفکیک قطعات و ضوابط زون ویلایی، مقرر شد افزایش عرض قطعات و نیز امکان ساخت به صورت دوبلکس و پیش بینی حداقل دو تیپ از سوی مشاور مورد بررسی قرار بگیرد.

اسماعیلی بیان داشت: از دیگر مصوبات این جلسه در خصوص گرانیگاه مرکزی (میدان پیش بینی شده) مقرر شد طرح جدید ارائه و بررسی‌ها صورت پذیرد و همچنین در رابطه با پیوستگی و یکپارچگی فضا‌های سبز لکه ای، کنترل و بازنگری شود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گفت: بریا افزایش کیفیت دسترسی‌ها و استفاده از فضا‌های باز و سبز در خصوص چیدمان مراکز محلات و زیرمحلات، بررسی و در صورت امکان بازنگری صورت پذیرد و همچنین در یک شیت تغییرات نسبت به طرح قبلی ارائه شود.

اسماعیلی افزود: با توجه به طرح ملاحظات ترافیکی و TOD مقرر شد در جلسه کارشناسی جداگانه، طرح به طور کامل ارائه و تشریح شود و طرح جامع TOD در کلیه گذرگاه‌های سایت مدنظر باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار