احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی مافیا

شرکت 2K Games با انتشار پستی در صفحه رسمی عنوان مافیا، احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از این مجموعه را بالا برد.

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از مجموعه مافیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه مافیا یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های سبک اکشن ساخته شده برای کنسول‌ها است که در زمان خود توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. مجموعه مافیا در سبک جهان باز ساخته شده است و شباهت بسیار زیادی به مجموعه GTA دارد؛ این مجموعه داستانی جنایی را دنبال می‌کند و گیمر در این عنوان با گروهی که به انجام کارهای خلاف قانون مشغول هستند همکاری می‌کند و باید مأموریت‌هایی که به وی داده می‌شود را به بهترین نحو ممکن و به دور از دید پلیس‌ها انجام دهد.

آخرین نسخه عرضه شده از این بازی در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد که فروش نسبتاً خوبی داشت، اما این عنوان به دلیل داشتن برخی ایرادات بسیار عجیب، به شدت با نقد منفی منتقدان مواجه شد، از آن طرف نیز شرکت 2K Game سعی کرد با عرضه به‌روزرسانی‌های متعددی ایرادات موجود در این بازی را برطرف کند، اما برخی ایرادات موجود در این بازی به موارد کد نویسی و اصلی آن مربوط می‌شدند و شرکت سازنده بازی توانایی برطرف کردن آن‌ها را نداشت.

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از مجموعه مافیا

اما به تازگی و پس از گذشت ۴ سال شرکت 2K Games در صفحه رسمی توییتری بازی مافیا پستی جدید و با متن Family را منتشر کرده است که خبر از ساخته شدن نسخه‌ای جدید از این بازی را به گیمر‌ها می‌دهد. هرچند ساخته شدن نسخه‌ای جدید برای مجموعه مافیا اصلا بحث عجیب و دور از انتظاری نیست، چرا که گیمر‌های زیادی طرفدار این بازی هستند و شرکت 2K Games نیز هرگز به دلیل شکست یکی از نسخه‌های آن به طور کلی این مجموعه را کنار نخواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید: سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کرد


در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از تصمیم جدید شرکت 2K Games برای ساخت نسخه‌ای جدید در این مجموعه منتشر نشده است و مشخص نیست شرکت سازنده چه زمانی قصد دارد خبر ساخت یا هر اطلاعات دیگری از این بازی را در فضای مجازی منتشر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار