دسترسی به بخش آنلاین بازی Halo 2 تا یک هفته میسر نیست

شرکت 343 Industries اعلام کرد که گیمرها تا یک هفته پس از عرضه بازی Halo 2، به بخش آنلاین این بازی دسترسی نخواهند داشت.

دسترسی به بخش آنلاین بازی Halo 2 تا یک هفته میسر نیستبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام استودیو 343 Industries قرار است فردا نسخه‌ی ریمستر شده جدید بازی Halo 2 به مجموعه Halo: The Master Chief Collection اضافه شود؛ اما ظاهرا گیمرها با دریافت بروزرسانی مربوط به این بازی به مشکلی برخواهند خورد که شرکت 343 Industries نیز از آن اطلاع دارد و این شرکت اعلام کرده است که پس از عرضه بازی مذکور و دریافت آن توسط کاربران، هفته بعد بروزرسانی دیگری را عرضه خواهد کرد که مشکل آینده این بازی را بر طرف می‌کند.

طبق اعلام شرکت 343 Industries کاربران پس از دریافت نسخه ریمستر بازی Halo 2 به مشکلی در بخش چند نفره بازی برخواهند خورد که مانع از ورود کاربران به بخش آنلاین بازی خواهد شد؛ در همین راستا شرکت 343 Industries اعلام کرده است که ایرادی در بخش مرکزی چند نفره بازی Halo 2 به وجود خواهد آمد که بر طرف کردن آن مستلزم عرضه یک بروزرسانی خواهد بود و نمی‌توان ایراد موجود در این بازی را در حال حاضر رفع کرد.

بازی Halo 2

عرضه بروزرسانی برای نسخه ایکس باکس بازی Halo 2 

همانطور که در گذشته اعلام شده بود قرار است نسخه ریمستر شده بازی Halo 2 در ۱۲ می برای پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود و همین روز نیز یک بروزرسانی برای بازی Halo 3 در کنسول ایکس باکس منتشر خواهد شد. طبق اعلام 343 Industries بروزرسانی که قرار است برای کنسول ایکس باکس منتشر شود، صرفا به بهبود عملکرد بازی مربوط شده و قرار نیست مورد جدید به این بازی اضافه شود.


بیشتر بخوانید


علاوه بر این به تازگی اعلام شده است که شرکت 343 Industries در حال آزمایش نسخه بتا بازی Halo 3 برای پلتفرم کامپیوتر است و این شرکت قصد دارد به زودی این بازی را به طور رسمی در دسترس گیمرها قرار دهد. با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت 343 Industries در آینده قصد دارد چه مواردی را به مجموعه Halo: The Master Chief Collection اضافه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار