برقراری ۳۴۵ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری ۳۴۵ تماس با سامانه ۱۲۵ این شهر خبر داد.

برقراری ۳۴۵ تماس با سامانه ۱۲۵ همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۴ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان همدانی دیروز ۳۴۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۶ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است بنحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیرو‌های امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.

بیاناتی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۲۸۴ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او عنوان کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق تیر برق در بلوار رنجبران، ۲ مورد حریق پیک نیک در شکریه و حصار علی آباد و حریق ضایعات در شهر ماشین بوده و همچنین ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار رنجبران و شهرک الوند بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

بیاناتی در پایان به شهروندان توصیه نمود شماره ۱۲۵ را به خاطر بسپارید و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با این سامانه تماس بگیرید تا فرشتگان نجات آتش نشانی همدان به یاری شما بشتابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.