توئیتر کارمندان خود را به‌ صورت نامحدود دورکار کرد

مدیرعامل شرکت توئیتر، جک دورسی، روز گذشته با ارسال ایمیلی به کارکنان خود آن‌ها را در جریان امکان دورکاری به‌ صورت نامحدود قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت توئیتر حالا به کارمندان خود اجازه می‌دهد به‌طور نامحدود از خانه‌هایشان به فعالیت شغلی خود ادامه دهند. مدیرعامل شرکت توئیتر، جک دورسی، روز گذشته با ارسال ایمیلی به کارمندان خود آن‌ها را در جریان اقدامات و برنامه‌های توئیتر قرار داد و اجازه دورکاری نامحدود آنان را صادر کرد. 

کرونا استراتژی شغلی در توئیتر را تغییر داد

سخنگوی پلتفرم توئیتر در مصاحبه اخیر خود گفت: " اگر شرایط به‌گونه‌ای است که ایجاب می‌کند کارمندان ما از داخل خانه فعالیت خود را ادامه دهند و این کار را تا ابد پیش گیرند، ما نیز کاری می‌کنیم که این عمل به تحقق بپیوندد". وی در ادامه افزود: " اگر از بین این افراد نیز کسی تمایل داشت تا در دفاتر ما فعالیت کند، شرکت توئیتر با آغوش باز به استقبال او می‌رود".

توئیتر کارمندان خود را به صورت نامحدود دورکار کرد

این سخنگو در آخر نیز اطلاعاتی از برنامه‌های شرکت توئیتر برای بازگشایی مجدد دفاتر و همچنین سفر‌های اداری با مخاطبین در میان گذاشت. وی درباره این اطلاعات گفت: " بازگشایی اداره و دفاتر تصمیم ما است، اما این که کارمندان به این مراکز برای ادامه کار مراجعه کنند و در آن مستقر شوند بر عهده خود آن‌ها است. با شرایط حال حاضر، دفاتر تا پیش از ماه سپتامبر بازگشایی نخواهند شد. همچنین زمانی که این مراکز باری دیگر آغاز به‌کار کنند، همانند گذشته نخواهد بود. تصمیم ما آن است که محیطی امن را با احتیاط کامل برای افراد فراهم سازیم. در آخر باید اظهار کنیم که شرکت برنامه‌ای برای سفر‌های کاری قبل از ماه سپتامبر ندارد. همچنین توئیتر هیچ رویدادی را تا آخر ۲۰۲۰ برگزار نخواهد کرد. ما سعی می‌کنیم تا اواخر سال جاری رویداد‌ها و برنامه‌های سال ۲۰۲۱ را با مخاطبین در میان بگذاریم".

گفتنی است که کارمندان این شرکت از دوازدهم ماه مارس، با اعلام رسمی توئیتر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار، مشغول به دورکاری بوده‌اند. حالا با انتشار این بیانیه از سوی مسئولان توئیتر، به نظر می‌آید کارمندان مذکور می‌توانند تا پایان شیوع ویروس کرونا خانه‌های خود را ترک نکنند.


بیشتر بخوانید: چند نکته مهم از کیبورد اپل که هر دارنده آیفونی باید بداند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار