اهمیت اخذ سند تفکیکی برای تامین بخشی از نیاز‌های اقتصادی صنعتگران

با صدور ۴۶۴ هکتار دیگر سند تفکیکی از اراضی، هم اکنون بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌هاو نواحی صنعتی برای صنعتگران خراسان رضوی دارای سند تفکیکی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، در بازدید از اراضی توسعه شهرک صنعتی کلات، گفت: یکی از اولویت‌های مهم ارائه خدمات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران،  صدور اسناد تفکیکی برای قرارداد است.

او با بیان اینکه اخذ سند تفکیکی به تأمین بخشی از نیاز‌های اقتصادی صنعتگران کمک می‌کند، افزود: صدور اسناد مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل امور واحد‌های صنعتی که مشکلات بانکی در مورد اخذ تسهیلات و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند حائز اهمیت بوده و مشکلات آنان را رفع کرده است.


بیشتر بخوانید: پایان اردیبهشت، آخرین مهلت انتقال واحد‌های آبکاری به شهرک صنعتی مشهد



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به وسعت کل اراضی دارای سند ثبتی به مساحت ۸ هزار و ۸۷۳ مترمربع، ادامه داد: ۴۶۴ هکتار دیگر از اراضی،  دارای سند تفکیکی شد و هم اکنون بالغ بر ۵  هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌هاو نواحی صنعتی برای صنعتگران دارای سند تفکیکی است.

مهدی زاده مقدم بیان کرد: امسال هم با توجه به مسئله تولید و اشتغال و نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی ارکان اجرایی استان با نگاه حمایتی و هم‌افزایی مستمر به موضوعات مختلف می‌پردازند تا علاوه بر اشتغال مولد در استان، توسعه اقتصادی بیش از پیش شود و کارآفرینان مشکلی نداشته باشند.  

او تصریح کرد: استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر ۷۷ هزار و ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار