انتقاد کلینتون از کوشنر برای دامن زدن به گمانه زنی‌ها درباره تغییر زمان انتخابات ۲۰۲۰

نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶، از داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ برای دامن زدن به گمانه زنی‌ها در خصوص تغییر تاریخ انتخابات ریاست جمهوری امسال انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا از جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ برای دامن زدن به گمانه زنی‌ها در خصوص تغییر تاریخ انتخابات ریاست جمهوری امسال انتقاد کرد.

نامزد شکست خورده دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، با ارائه لینک خبر روزنامه نیویورک تایمز درباره اظهارات کوشنر در توئیتر خود نوشت: باور نمی‌کنم که باید این جمله را بنویسم، اما داماد رئیس جمهور درباره زمان انتخابات تصمیم گیری نمی‌کند.

داماد و مشاور ارشد ترامپ شب گذشته در مصاحبه‌ای با نشریه تایم در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان پیش‌بینی شده تضمینی بدهد،‌ به شکلی طفره آمیز گفت: نمی‌توانم با اطمینان در این خصوص یا در جهت دیگر اظهارنظر کنم اما تا این لحظه همان‌چیزی است که قبلا پیش بینی شده است. این تصمیم به عهده من نیست، بنابراین مطمئن نیستم که می‌توانم در این باره متعهد شوم. امیدوارم با آمدن ماه سپتامبر، اکتبر و نوامبر ما به اندازه کافی آزمایش کرونا انجام و همه کار‌ها را برای جلوگیری از شیوع مجدد آن در آینده صورت داده باشیم، تا از تعطیلی دوباره کشور جلوگیری کنیم.

داماد ترامپ با این اظهارات  گمانه زنی بر سر تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا را تقویت کرد؛ گرچه کنگره تنها مرجع قانونی و دارای صلاحیت برای تصمیم‌گیری در این خصوص است.

اظهارات کوشنر با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی آمریکا همراه شد و انتقادات بسیاری را، برای اذعان به نداشتن اختیار برای تغییر زمان انتخابات، متوجه او کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار