قمری: فدراسیون دوچرخه سواری در گذشته به خاطر اساسنامه تعلق شده بود

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در گذشته این فدراسیون به علت ایرادات موجود در اساسنامه تعلیق شده بود.

قمری: فدراسیون دوچرخه سواری در گذشته به خاطر اساسنامه تعلق شده بودخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:  وقتی یک اساسنامه برای دستور کار قرار گرفت باید چند ویژگی داشته باشد. ابتدا باید مطابق قوانین کشور تنظیم شده باشد و باید در اساسنامه، شرایط موجود فدراسیون‌ها لحاظ شود. ما پیش از این به دلیل مشکلاتی که در اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری وجود داشت نزدیک به یک سال و نیم درگیر و مدتی هم تعلیق شده بودیم.
او افزود: با هماهنگی وزارت ورزش و سازمان تربیت بدنی سابق این مسئله را پیگیری کردیم و خوشبختانه به نتیجه رسیدیم. قطعا برای اساسنامه جدید کارشناسان خوبی در وزارت ورزش و جوانان حضور دارند که به این کار اشراف داشته باشند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان ادامه داد: هنوز اساسنامه جدید را ندیدیم، اما چندی پیش مواردی را به ما اعلام کردند و برای آن‌ها از ما نظر خواستند، حالا هم تا زمانی که اساسنامه به تصویب نرسد نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم.

قمری در پایان درباره انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: با یک نفر رایزنی هایی را انجام دادیم، توافق های ابتدایی بین دو طرف صورت گرفته است. متاسفانه این شخص برادر خود را به تازگی از دست داده است و منتظر هستیم تا این فرد در شرایط مناسب روحی  قرار بگیرد. به زودی  نتیجه نهایی از طریق فدراسیون دوچرخه سواری اعلام می شود.


بیشتر بخوانید: پشت پرده خصومت‌های شخصی در دوچرخه سواری و ماجرای نامه نگاری‌های خاص


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار