آزادراه تبریزسهند همچنان ناتمام

۱۲ سال از آغاز طرح آزادراه تبریز سهند گذشته است، اما هنوز هم به سرانجام نرسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، این طرحِ ملّی با هدف کاهش ترافیک محور پرتردد و مهم تبریزآذرشهر، کاهش آمار تصادفات این محور پُرحادثه و افزایش ایمنی ترددِ ساکنانِ شهر سهند به تبریز و بالعکس به کندی اجرا می‌شود.

این آزاد راه ۲۲ کیلومتری که عملیات اجرایی آن در سال ۸۷ کلید خورده بود در ۲ قطعه و ۴ باند ساخته می‌شود که ساخت قطعه اول آن به طول ۷ کیلومتر از سمت سهند از سال ۸۹ و قطعه دوم آن به طول ۱۵ کیلومتر از سمت تبریز از سال ۹۰ آغاز شده است.

 پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی وعده بهره برداری از این آزادراه را تا شهریور سال ۹۸ داده بود، ولی این وعده هنوز محقق نشده است.

تأمین اعتبار و تکمیل پروژه آزادراه تبریز سهند یکی از مصوبات مهم دولت یازدهم در سفر استانی به آذربایجان شرقی بود که تاکنون به سرانجام نرسیده و این در حالی است که هر کدام از مسئولان وعده‌های جدیدی از زمان افتتاح پروژه اعلام می‌کنند.

 مصطفوی مدیر عامل شرکت عمران سهند گفت: مشکل مالی برای اتمام طرح نداریم و اگر سرمایه‌گذار به تعهداتش عمل کند، شهریور امسال آزادراه تبریزسهند به بهره برداری می‌رسد

ناگفته نماند تعلل و توقف‌های طولانی در اجرای این طرح و وعده‌های مکرّرِ نافرجام، آن را به اتوبان وعده‌های مسئولان تبدیل و انتظار مردم را ۱۲ ساله کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.