جمع آوری ۸۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا در جمعیت هلال احمرکشور + فیلم

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۸۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا در جمعیت هلال احمر جمع آوری شده است.

جمع آوری ۸۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا در جمعیت هلال احمرکشورمحمدنصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا  در کشور جمعیت‌های هلال احمر در سراسر کشور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را بر عهده داشتند و تا به امروز ۸۸ میلیارد تومان مردم به این جمعیت کمک کرده اند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از تهیه‌ی بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و یا آسیب دیده از کرونا هم خبر داد و گفت: این بسته‌ها با کمک داوطلبان ما خریداری و بسته بندی و در روز عید فطر توزیع می‌شود.

نصیری از مشارکت ۷۲ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا هم خبر داد و افزود: این افراد داوطلبانه و رایگان خدمات تب سنجی، امداد رسانی، تهیه و توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی را برعهده داشته اند.

او افزود: تا کنون کمک‌های ضد عفونی کردن، تولید ماسک و لباس‌های پزشکی و توزیع آن‌ها در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر‌ها را داشته ایم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور خواستار ادامه داشتن کمک های مردمی شد و بیان کرد: مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه دارد و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا هم باید ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه اقدامات جمعیت هلال احمر برای کنترل و پیشگیری از کرونا از همان ابتدای شیوع این بیماری در کشور چین آغاز شد افزود: ما پیش از شیوع این بیماری در کشورمان آموزش ها‌ی لازم برای پیشگیری را به داوطلبان دادیم.

 

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.