کشاورزان کود مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند / تخصیص ۹۳ هزار تن کود جهت توزیع در بین کشاورزان جهاد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: کشاورزان کود‌های مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،علیرضا قربانی در حاشیه اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدیران جهادکشاورزی جنوب استان اظهار کرد: استفاده به موقع با میزان مشخص کود در مزارع و باغات در ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی و تولید محصولات سالم و مرغوب نقش بسزایی دارد که نیازمند توجه مدیران و کشاورزان است.

قربانی از تخصیص ۹۳ هزار و ۱۶۵ تنی کود کشاورزی جهت توزیع بین کشاورزان استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تا کنون ۲۰ هزار تن از این میزان کود تخصیصی، تدارک و تامین شده و در بین کشاورزان استان توزیع شده است و در این راستا از کشاورزان درخواست داریم تا کود مورد نیاز خود را از کارگزاری‌های رسمی شرکت خدمات حمایتی شامل تعاونی‌های روستایی و بخش خصوصی تهیه کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی  افزود: با توجه به ابلاغیه موسسه خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی و لزوم نصب برچسب و هولوگرام بر بسته‌های کودی، کشاورزان از خرید هر گونه کود از مراکز فروش بدون برچسب و هولوگرام خودداری کنند.

کشاورزان و بهره‌‍برداران می‌توانند با ارسال کد مربوطه بر روی کود‌ها را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۴۶۴۲۴ از سلامت کود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.