گل‌محمدی: اگر دیگر تیم‌ها بازیکن خارجی بگیرند، عادلانه نیست/ قهرمانی پرسپولیس هنوز قطعی نشده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه برخی تیم‌ها بازیکن خارجی به خدمت بگیرند و برخی باشگاه‌ها اجازه نداشته باشند، عادلانه نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص از سرگیری نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: من مربی هستم و می‌دانم که جامعه فوتبال جامعه کوچکی نیست و تعطیلی به وجود آمده در روند رقابت‌های لیگ باعث شده حدود ۲ الی ۳ ماه خانه‌نشین شویم. برخی در این مدت به دنبال تعطیلی لیگ بودند که من دلیل این موضوع را نمی‌فهمیدم. بنده شخصا شغلی به جز فوتبال ندارم و از همین فوتبال نان در می‌آورم. تصور می‌کنم به خاطر پخش شدن رقابت ها، نشاط اجتماعی خوبی در جامعه به وجود می‌آید. هر چند که به خاطر وجود مسافرت‌ها ریسک بالایی برای فوتبالی‌ها وجود خواهد داشت.

کل‌محمدی: اگر دیگر تیم‌ها بازیکن خارجی بگیرند، عادلانه نیست/ قهرمانی پرسپولیس هنوز قطعی نشده

گل محمدی درباره مشخص شدن تاریخ دقیق ازسرگیری رقابت‌های لیگ تصریح کرد: شب گذشته با افشین پیروانی مدیر تیم‌ پرسپولیس در خصوص تاریخ دقیق ازسرگیری رقابت‌های لیگ صحبت کردم. او به من گفت که فدراسیون فوتبال به او اطلاع داده که رقابت‌های لیگ از ۲۲ خرداد آغاز می‌شود و تمرینات هم از اول خرداد ماه آغاز خواهد شد. البته قرار بود که تاریخ دقیق این موضوع امروز اطلاع رسانی شود که باز هم چنین اتفاقی رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت‌های مهمی که این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ مقابل تیم‌های پایین جدولی خواهد داشت، تاکید کرد: فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است و من همیشه به شاگردانم گفتم که هرگاه شُل بگیرید، ضربه محکمی می‌خورید. به هیچ وجه نباید رقبای خود را دست‌کم بگیریم چرا که هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم وجود ندارد و تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم نمی‌توانیم از قهرمانی صحبت کنیم.

گل‌محمدی در خصوص مهمترین دغدغه شخصی اش برای آغاز مجدد تمرینات تصریح کرد: تصور می‌کنم که حدود ۷۰ یا ۷۵ روز است که تمرین نکردیم و در حالت قرنطینه به سر می‌بریم و تصور می‌کنم که یک ماه برای آماده سازی مجدد بازیکنان، زمان مناسبی باشد. البته نسلی که من در فوتبال امروز می‌بینم باعث شده که متوجه شوم آن‌ها نسبت به دوران گذشته بیشتر به خودشان می‌رسند و بیشتر مواظب خودشان هستند. بازیکنان امروزی به بلوغ فکری بالایی رسیدند تا بتوانند بدن‌های خودشان را در آمادگی بالایی نگه دارند. اما به هر حال من هم قبول دارم که کار دشواری است که بتوانیم در طی یک ماه به آمادگی مورد نظر برسیم. همچنین فکر می‌کنم که قانون ۵ تعویض، قانون بسیار خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند تا بازیکنانی که نسبت به دیگران خستگی بیشتری دارند را تعویض کنیم.

کل‌محمدی: اگر دیگر تیم‌ها بازیکن خارجی بگیرند، عادلانه نیست/ قهرمانی پرسپولیس هنوز قطعی نشده

گل محمدی درباره قانون منع جذب بازیکن خارجی در ۲ تیم سرخابی تهران که مالکیت آن‌ها با وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: من قبول ندارم که تمامی بازیکنان بد خارجی فقط در ۲ تیم استقلال و پرسپولیس تا به حال حضور داشته اند. بازیکن‌های خارجی و بسیار تاثیرگذار خوبی هم تا به حال در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند و فکر می‌کنم که اگر بخواهیم چنین قانونی فقط برای این دو تیم باشد، استقلال و پرسپولیس سال آینده برای بستن تیم شان به مشکل می‌خورند. گاهی مواقع لازم است که در برخی از پست‌ها شما به دنبال جذب بازیکن خارجی بروید. به نظر من بهتر است که این قانون را برای همه تیم‌های لیگ برتری بگذاریم. به هر حال باید بگویم که اگر قرار باشد فقط بخشی از باشگاه‌ها بازیکن خارجی جذب نکنند، این موضوع تا حدودی بی عدالتی خواهد بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود کارگزار مالی جدید باشگاه پرسپولیس روز گذشته مبلغی را به باشگاه داده است و اینکه آیا بخشی از مبلغ قرارداد وی طی روز گذشته یا امروز پرداخت شده است یا خیر، گفت: همچنان گوش به‌زنگ هستم، اما چیزی پرداخت نشده و امیدوارم این مشکل برطرف شود. مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است و چندین ماه می‌شود که هیچ پرداختی به بازیکنان و کادرفنی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار