ساوه شمشکی:

عده‌ای برضد فدراسیون اسکی فرافکنی می‌کنند/ مربی سابق صحرانوردی بدون اطلاع فدراسیون ۵۰۰ میلیون چک تضمینی دریافت کرده بود

دبیر فدراسیون اسکی درباره موضوعات مختلف از جمله دریافت چک ۵۰۰ میلیونی مربی سابق تیم ملی صحرانوردی از ملی پوش بانو توضیحاتی ارائه کرد.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به تدریج فدراسیون اسکی نزدیک انتخابات می شود و عده ای با صحبت‌هایی علیه عملکرد این فدراسیون به دنبال فرافکنی هستند.

عده ای علیه فدراسیون اسکی فرافکنی می کنند/ حسین ساوه شمشکی بدون اطلاع فدراسیون 500 میلیون چک تضمینی دریافت کرده بود

او درباره اظهارات اخیر حسین ساوه شمشکی درباره فدراسیون اسکی گفت: زمانی که مصطفی میرهاشمی المپین رشته اسکی صحرانوردی سرمربی تیم ملی بود، حسین ساوه شمشکی مدام به ما نامه می‌زد که این فرد مناسب نیست. البته اگر اکنون از آن‌ها بپرسید می‌گویند ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم. پس از این اعتراضات ساوه شمشکی را دستیار میرهاشمی کردیم. میرهاشمی هم پس از یک سال رئیس کمیته این رشته شد که پس از آن ساوه شمشکی را به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی انتخاب کردیم.

دبیر فدراسیون اسکی ادامه داد: فدراسیون در کار فنی مربی دخالتی نمی‌کند، اما مربی هم وظایفی دارد. فدراسیون در بعضی موارد از جمله هنگام گرفتن روادید اروپا و یا بازیکنانی که سربازی نرفته اند وثیقه می‌گیرد. در زمانی که حسین ساوه شمشکی هدایت تیم ملی اسکی را بر عهده داشت از یکی از اسکی بازان خانم به طور شخصی و بدون اطلاع فدراسیون یک چک ۵۰۰ میلیون تومانی به عنوان وثیقه دریافت کرده بود. پس از چند وقت بازیکن به همراه خانواده اش برای گرفتن چک به فدراسیون مراجعه کرد و ما تازه آن زمان از این موضوع مطلع شدیم.

عده‌ای علیه فدراسیون اسکی فرافکنی می‌کنند/ حسین ساوه شمشکی بدون اطلاع فدراسیون ۵۰۰ میلیون چک تضمینی دریافت کرده بود

ساوه شمشکی گفت: او حتی این چک را به فدراسیون نداده بود چرا که اصولا چک‌های تضمینی به فدراسیون تحویل داده می شود. پس از این اتفاق ما به ساوه شمشکی تذکر دادیم و احتمالا بعد از آن فدراسیون اسکی را به بله قربان متهم کرده است.

دبیر فدراسیون اسکی اظهار کرد: در سال ۲۰۱۸ بحث برکناری مربی یکی از رشته‌های اسکی مطرح شد که پس از آن حسین ساوه شمشکی در یک استعفای دسته جمعی استعفا کرد.این شخص مستعفی هم با میرهاشمی که تحصیلات داشت و هم با مربیان کنونی مشکل دارد پس موضوع سطح تحصیلات نیست و ایشان قصد سیاه نمایی فعالیت های فدراسیون را دارد.


بیشتر بخوانید:فدراسیون اسکی به دنبال بله قربان گو است/ مربیان تیم ملی صحرانوردی دیپلم هم ندارند


 لوازم اسکی صحرانوردی در ایران توسط فدراسیون خریداری شده است

او افزود: احمد کاویان سرمربی تیم ملی جوانان اسکی صحرانوردی داری مدرک مربیگری از آلمان است. همچنین محمد تقی ساوه شمشکی با توجه به سنی که دارد پر از تجربه است.
او درباره حواشی پیش آمده درباره فرنوش ساوه شمشکی بیان کرد: حسین ساوه شمشکی پیش از المپیک جوانان خواهرزاده اش را به حاشیه کشاند و نمی‌گذاشت او با تیم ملی تمرین کند. فرنوش ساوه شمشکی یکی از بازیکنان مستعد اسکی است و اگر او خودش تمریناتش را دنبال می‌کرد قطعا نتیجه بهتری در المپیک کسب می‌کرد.

ساوه شمشکی در پایان گفت: هر تعداد لوازم اسکی صحرانوردی که در ایران وجود دارد فدراسیون اسکی آن‌ها را خریداری کرده است. فدراسیون تلاش کرد بهترین لوازم را در اختیار ورزشکاران قرار بدهد. تحریم‌های ظالمانه‌ای در این راستا وجود داشت که باعث شد خریدی که از شرکت داشتیم به دستمان نرسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار