دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر اهمیت بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد

«زیاد النخاله» در گفتگو با المیادین اعلام کرد رهبر ایران در سخنان خود درباره حقانیت مقاومت در فلسطین و لزوم حمایت از آن، خطوط محکم، گسترده و ثابتی ترسیم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی تلفنی با این شبکه گفت: اهمیت بیانات آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره حقانیت مقاومت در فلسطین از روز قدس کم‌تر نیست.

زیاد النخاله افزود: رهبر ایران در سخنان خود درباره حقانیت مقاومت در فلسطین و لزوم حمایت از آن، خطوط محکم، گسترده و ثابتی ترسیم کردند.

وی گفت: «بیانات رهبر معظم ایران شاخص‌های برجسته و ممتازی در بر داشت. به نظر من اهمیت این سخنان کمتر از خود روز قدس نیست. ایشان در بیانات خود درباره حقانیت مقاومت در فلسطین، لزوم جهاد، الزام همه امت اسلامی به انجام وظیفه جهاد و حمایت از مسئله فلسطین خطوط گسترده، محکم و ثابتی ترسیم کردند. به نظر من این موضع رهبر معظم انقلاب بی سابقه و مهم است. افزون بر آن بیانگر موضع اصیل و اساسی جمهوری اسلامی است، کشوری که خود این روز را به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) تعیین کرده است.»

النخاله همچنین اظهار داشت: «ما در برابر پدیده‌ای اساسی قرار داریم که هرگز دچار تزلزل نمی‌شود و این موضع بی سابقه و ثابت هرگز از حمایت فلسطین با همه ابزار‌های ممکن، عقب نخواهد نشست.»

ابو احمد فواد، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز به مناسبت روز جهانی قدس و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد موضع آیت الله خامنه‌ای با خواست و اراده مردم فلسطین منسجم و همراه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار