سفر‌های جاده‌ای به خراسان رضوی افزایش نداشته است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: میزان سفر‌های جاده‌ای استان در مقایسه با روز‌های مشابه در اردیبهشت ماه تفاوت محسوسی نداشته و می‌توان گفت بدون افزایش بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل حسینی عشرت آبادی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد میزان ورود خودرو در روز‌های مشابه اردیبهشت ماه در مقایسه با دو روز ذکر شده تفاوت قابل توجهی نداشته است.

او افزود: روند افزایش نامحسوس ورود خودرو به خراسان رضوی و سفر‌های جاده‌ای در ۹ جاده ورودی استان کم و بیش به همین شکل است که می‌توان علت آن را عدم بازگشایی کامل حرم مطهر رضوی و اعلام بازگشایی محدود از روز دوشنبه پنجم خرداد ماه دانست.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: البته ممکن است میزان تردد خودرو در محور‌های ورودی استان طی امروز یکشنبه چهارم و فردا دوشنبه پنجم خرداد ماه تغییر کند.

حسینی عشرت آبادی بیان کرد: البته تردد طی دو روز گذشته در ورودی و خروجی‌های مشهد نسبت به روز‌های اردیبهشت ماه با افزایش ۱۰ تا ۳۰ درصدی رو به رو شده است چنانکه در برخی مسیر‌ها مانند جاده مشهد- سرخس و بالعکس تردد‌ها تا ۳۰ درصد و آزاد راه مشهد- باغچه و بالعکس آمد و شد خودرو‌ها حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: علت این رفتار، عزیمت مشهدی‌ها به ییلاقات و باغ ویلا‌ها در اطراف مشهد و رشد تردد بین این کلانشهر و شهر‌های اطراف به واسطه تعطیلات چند روزه عید فطر بوده است.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.