هوای گرم تا روز جمعه بدون تغییر در روند گرما مهمان استان ما است به طوریکه حداکثر دمای هوای مشهد امروز و دو روز آینده ۳۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.

زهرا آهنگر زاده کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:

طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی؛ تا پایان هفته ضمن ماندگاری هوای گرم، پدیده جوی غالب در استان کماکان وزش باد است که در ساعات بعدازظهر در مناطق مستعد شرقی افزایش سرعت باد با گردوخاک همراه می‌شود.

او ادامه داد: در سه روز آینده در پاره‌ای نقاط خصوصا در نواحی شرقی و جنوبی با وزش باد شدید لحظه‌ای همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و نیز کاهش میدان دید افقی با احتمال بروز خسارت دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان افزود: حداقل دمای هوای مشهد امروز به ۱۸  و حداکثر دما به ۳۴ درجه سانتی گراد خواهد رسید. پیش بینی می‌شود تا روز جمعه حداقل دمای هوا به ۲۱ و حداکثر دما به ۳۵ درجه سانتی گراد برسد.

آهنگر زاده بیان کرد: همچنین طبق پیش بینی‌های فصلی در ماه‌های آینده بارش چندانی وجود ندارد و میانگین دمای هوای تابستان نیز یک درجه بیشتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام//م.م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.