نسخه ریمستر عنوان Toy Soldiers 2: Finest Hour ساخته می‌شود

استودیو Signal اعلام کرد که قصد دارد نسخه ریمستر شده بازی Toy Soldiers 2: Finest Hour را برای تمامی کنسول‌های بازار عرضه کند.

ساخت نسخه ریمستر شده بازی Toy Soldiers 2: Finest Hourبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Toy Soldiers یکی از مجموعه‌های قدیمی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۰ و برای کنسول Xbox 360 و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شد. این بازی توسط استودیو Signal توسعه داده شده است و به تازگی این استودیو اعلام کرده که قصد دارد نسخه‌ای ریمستر شده از قسمت دوم این بازی که Toy Soldiers 2: Finest Hour نام دارد را وارد بازار کند؛ نسخه ریمستر شده این بازی قرار است برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One، نینتندو سوییچ و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

علاوه بر این در وب‌سایت سازنده بازی اطلاعاتی برای یادآوری گیمر‌ها منتشر شده است که بر اساس این اطلاعات گیمر باید در آن منطقه‌ای را از دست نیرو‌های دریایی امپریال و نیرو‌های نازی آزاد کند و با استراتژی مناسب در مراحل بازی پیش رود. هنوز شرکت سازنده این بازی تاریخ دقیق از زمان عرضه آن را منتشر نکرده، اما آنچه که مشخص است در نسخه ریمستر شده این بازی گیمر قادر خواهد بود مانند نسخه اصلی بازی Toy Soldiers 2 کنترل مستقیم نیرو‌ها را بر عهده بگیرد و به طور مستقیم وارد مبارزه با آن‌ها شود.

نسخه ریمستر عنوان Toy Soldiers 2: Finest Hour

عرضه دو نسخه دیگر از مجموعه Toy Soldiers

همچنین شرکت سازنده بازی مذکور در حال آماده سازی عرضه دو نسخه دیگر از مجموعه Toy Soldiers است که با نام‌های Toy Soldiers HD و Toy Soldiers: Cold War HD قرار است در بهار و تابستان سال جاری برای کنسل نینتندو سوییچ وارد بازار شوند. علاوه بر این نسخه ریمستر دوم این بازی نیز صرفا با بهبود گرافیکی همراه خواهد بود و شرکت سازنده فعلا اطلاعاتی درباره اضافه یا حذف شدن بخش‌های این بازی نزده است.


بیشتر بخوانید


این دهمین سالی است که اولین نسخه از بازی Toy Soldiers HD می‌گذرد و شرکت سازنده بازی یعنی استودیو Signal قصد دارد سالروز تولد آن را به وسیله عرضه نسخه ریمستر شده آن جشن بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار