نظارت، بازرسی و ارزش یابی لازمه دستگاه قضائی است

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: ۱۱ گروه بازرسی ویژه ارزشیابی قضائی در سطح استان همدان فعال هستند.

نظارت، بازرسی و ارزش یابی لازمه دستگاه قضائی استمحمد رضا عدالتخواه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به اینکه ۱۱ گروه بازرسی ویژه ارزشیابی قضائی در سطح استان همدان فعال هستند، افزود: یکی از اهداف ارزیابی‌ها شناسایی نیروی‌های مستعد و مبتکر است و این موضوع موجب کادر سازی در مجموعه‌های قضائی استان خواهد شد.

او بیان کرد: باید از نیرو‌های خلاق، توانمند ومتعهد جهت تصدی مناسب مدیریتی بهرمند شد.

رئیس دادگستری استان همدان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال تمام شعب و واحد‌های قضائی و ستادی استان به شکل دقیق مورد ارزیابی و بازرسی قرار خواهند گرفت.

این مسئول از بازرسان و هیئت‌های ارزشیابی خواست در خصوص وضعیت و آمار زندانیان هر شعبه و حوزه قضائی حساسیت لازم را انجام دهند وقرار‌های تامین صادر شده را مطابق با جرم و وضعیت متهم مورد بررسی و قرار‌های بازداشت موقت را به شکل ویژه ارزیابی کنند.

مقام ارشد قضائی استان میزان محقق کردن برنامه‌های ابلاغ شده به هر شعبه را از دیگر موارد ضروری جهت ارزیابی عنوان کرد و گفت: از شعب قضائی که برنامه‌های ابلاغی راجع به میزان آمار پرونده‌ها را محقق کرده قدردانی و دلیل عقب ماندن احتمالی برخی شعب نیز  برای رفع موانع و مشکلات مشخص شود .
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار