بهره‌برداری از یک طرح آسفالت‌ریزی در عجب‌شیر

طرح آسفالت‌ریزی مسیر روستای گل‌تپه به جاده ورینجق بطول یک کیلومتر و با اعتبار ۵میلیارد ریال امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عادل اصغرپور  فرماندار عجب‌شیر در آیین افتتاح این طرح گفت: از ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان سه درصد آسفالت نشده که مربوط به روستای چهاربرود است.

او  با اشاره به احداث هفت کیلومتر راه روستایی در چهاربرود ادامه داد: این طرح با وجود مشکلات مالی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی راه این روستا تمام شده است.

او با تاکید بر اینکه شهرستان عجب شیر از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری برخوردار است، یادآوری کرد: برای احیاء این ظرفیت‌ها باید توجه جدی به زیرساخت‌های شهرستان انجام گیرد.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه راه‌های روستایی، زیر ساخت توسعه اقتصادی و گردشگری است، افزود: وجود زیر ساخت‌های توسعه‌ای یکی از ملزومات پیشرفت هر منطقه است و در این میان راه‌ها به عنوان شریان ارتباطی مهم برای دسترسی مناطق از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردارند.

او اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری و زیرساخت‌های توسعه‌ای در روستاه‌ها شهرستان عجب شیر توجه ویژه‌ای شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار