جدیدترین اخبار درباره اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا/ معترضان به مجموعه وزارت خزانه‌داری وارد شدند

قتل بی‌رحمانه شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس مینیاپولیس، اعتراضات مردمی در نقاط مختلف آمریکا را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت چند روز از قتل جورج، فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکا، به دست پلیس در شهر «مینیاپولیس»، ایالت‌ها مختلف این کشور شاهد تظاهرات به رفتار نژادپرستانه پلیس است.

معترضان در اعتراضات خود به خشونت پلیس علیه این شهروند که روز دوشنبه هنگام بازداشت کشته شد، پنجشنبه شب به یک کلانتری در شمال شهر مینیاپولیس حمله کردند. گروهی از تظاهرکنندگان در جریان این حمله ساختمان کلانتری ناحیه سوم مینیاپولیس را به آتش کشیدند.


بیشتر بخوانید: سراسر آمریکا به صحنه اعتراضات ضدنژادپرستی تبدیل شده است+ تصاویر


در همین حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پنجشنبه شب به دنبال حمله معترضان به یکی از کلانتری‌های مینیاپولیس و بروز درگیری بین تظاهرکنندگان و ماموران پلیس با انتشار دو توئیت از آمادگی ارتش و گارد ملی برای برقراری آرامش و مقابله با «اراذل و اوباش» سخن گفت. در انتهای دومین توئیت خود نوشت: «وقتی غارتگری شروع می‌شود تیراندازی هم آغاز می‌شود.»

در پی اقدام نژادپرستانه علیه فلوید، شهر‌های مختلف آمریکا به صحنه تظاهرات تبدیل شده است. در برخی شهر‌ها پلیس برخوردی خشونت‌بار با معترضان داشته است.

آخرین اخبار درباره اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا را در اینجا بخوانید:

جیم کنی، شهردار فیلادلفیای آمریکا با امضای یک فرمان اجرایی اعلام کرد مقررات منع رفت‌وآمد در این شهر از یکشنبه شب تا دوشنبه صبح برقرار خواهد بود.

مردم تنها برای رفتن سر کار و کار‌های ضروری یا خدمات درمانی یا کمک انتظامی می‌توانند از خانه خارج شوند.

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد ۱۳ نیروی پلیس آمریکا در جریان اعتراضات در فیلادلفیا مصدوم شدند و قانون منع رفت‌وآمد در شهر میامی نیز وضع شد.

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد گارد ملی آمریکا در ایالت‌های کلرادو و تگزاس برای مقابله با معترضان وارد عمل شد.

۳ سال پیش

به نوشته رسانه‌های آمریکایی پلیس آمریکا برای متفرق کردن معترضان به خشونت پلیس با رنگین‌پوستان در مقابل کاخ سفید و ممانعت از ورود آن‌ها به بخش اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، از تجهیزات ضد شورش، باتوم و گاز اشک‌آور استفاده می‌کند.

رادیو ملی عمومی آمریکا نیز گزارش داد گارد ملی آمریکا برای حفاظت در اطراف کاخ سفید وارد عمل شده است.

اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا مقابل کاخ سفید

۳ سال پیش

در تالاهاسی (مرکز ایالت فلوریدا) یک راننده وانت پیکاپ سعی کرد با راندن میان بیش از ۲۰۰ معترض رنگین‌پوست که تظاهرات مسالمت‌آمیزی را برپا کرده بودند، آن‌ها را زیر بگیرد.

شبکه سی‌ان‌ان نیز در خبری فوری گزارش داد که در شهر‌های کلیولند و سیاتل نیز قانون منع رفت‌و آمد برقرار شده است.

۳ سال پیش

در نیویورک نیز برای سومین روز پیاپی، تظاهرکنندگان به خیابان‌ها آمده و اعتراض خود به نژادپرستی و خشونت سازمان‌یافته پلیس آمریکا علیه رنگین‌پوستان را ابراز کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز اعلام کرد پلیس شیکاگو نیز طی چند ساعت قبل حدود ۱۱۰ نفر را به اتهام حضور در تظاهرات غیرقانونی بازداشت کرد.

منابع خبری محلی از شهر پیتسبورگ گزارش می‌دهند که طی ناآرامی‌های چند ساعت اخیر، چندین افسر پلیس و نیروی امنیتی زخمی شده و در این شهر نیز حکومت نظامی برقرار شده است.

۳ سال پیش

استیو هرمان، خبرنگار شبکه صدای آمریکا با انتشار تصاویری از شهر‌های فیلادلفیا، لس‌آنجلس، شیکاگو، نیویورک، کلیولند، سن‌دیگو، واشنگتن، ایلی‌نوی و تالاهاسی در توییتی نوشت آتش درگیری در سراسر آمریکا زبانه می‌کشد.

منابع خبری محلی از شهر پیتسبورگ گزارش می‌دهند که طی ناآرامی‌های چند ساعت اخیر، چندین افسر پلیس و نیروی امنیتی زخمی شده و در این شهر نیز حکومت نظامی برقرار شده است.

۳ سال پیش

در لس‌آنجس، معترضان تجمعات گسترده‌ای در مناطق مختلف این شهر بر پا کردند که با دخالت پلیس و نیرو‌های امنیتی به خشونت کشیده شد.

تظاهرکنندگان نیز که با گاز اشک‌آور و باتوم‌های پلیس آمریکا مواجه بودند، با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند و چند دستگاه خودرو پلیس را به آتش کشیدند.

سی‌ان‌ان گزارش داد اریک گارستی، شهردار لس آنجلس اعلام کرده است از ساعت ۸ شنبه شب تا ۵ صبح یکشنبه مقررات منع رفت‌وآمد شبانه به اجرا گذاشته می‌شود.

۳ سال پیش
اعلام حکومت نظامی درپی خشونت و آشوب در تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا

تظاهرات گسترده مردم آمریکا در واکنش به نژادپرستی پلیس این کشور در قتل بی‌رحمانه جورج فلوید افزایش تنش‌ها و آشوب در شهر‌های لس‌آنجلس، فیلادلفیا، آتلانتا و دِنوِر، را در پی داشت و شهرداران این مناطق مجبور شدند برای سرکوب این اعتراضات و وضعیت ناپایدار در شهر‌های خود حکومت نظامی و وضعیت منع رفت‌وآمد اعلام کنند.

۳ سال پیش
دادستان آمریکا: عبور از مرز ایالتی برای شرکت در تظاهرات جرم است!

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا اعلام کرد عبور معترضان از مرز ایالتی برای شرکت در تظاهرات ضدنژادپرستی جرم محسوب می‌شود.

بر این اساس، با بالا گرفتن اعتراضات به قتل جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس مینیاپولیس، برخی معترضان از ایالت‌های دیگر خود را به مینه سوتا می‌رسانند تا در تظاهرات علیه نژادپرستی شرکت کنند. در همین حال، ویلیام بار به صورت رسمی اعلام کرد عبور از مرز‌های ایالتی برای شرکت در این تظاهرات جرم محسوب می‌شود.

پیش‌تر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده بود بیش از ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در تظاهرات علیه نژادپرستی در مینیاپولیس از ایالت‌های دیگر به این شهر آمده بودند.

۳ سال پیش
بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض ضد نژادپرستی در نیویورک

در ادامه ناآرامی‌های در شهر‌های مختلف آمریکا، رئیس پلیس شهر نیویورک از بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در جریان اعتراضات به قتل فجیع یک مرد سیاه‌پوست توسط پلیس خبر داد.

بنا به اعلام مقامات پلیس شهر نیویورک، در اعترضات دو روز گذشته در این شهر، ۳ هزار معترض حضور داشته، که بیش از ۲۰۰ تن از آن‌ها توسط نیرو‌های پلیس بازداشت شدند.

رئیس پلیس شهر نیویورک اعلام کرد برخی نیرو‌های پلیس در جریان اعتراضات اخیر در درگیری با مردم مجروح شدند. در میان بازداشت شدگان دو زن نیز بودند که بنا به اعلام پلیس به دلیل پرتاب بطری آتش‌زا به سوی خودرو پلیس بازداشت شدند. رئیس پلیس نیویورک یادآور شد اعتراضات در بخش‌هایی از شهر مسالمت آمیز و در بخش‌هایی با آشوب و خشونت همراه بود.

در تظاهرات شب گذشته در مرکز شهر لس آنجلس نیز، بیش از ۴۰۰ نفر از معترضان به خشونت پلیس بازداشت شدند. پلیس لس آنجلس مدعی شده است این افراد به اتهام غارت و جرائم دیگر غیر از اعتراض بازداشت شده‌اند. این در حالی است که پلیس به منظور متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک آور و ... متوسل شد. همچنین در اعتراضات شب گذشته لس آنجلس دو افسر پلیس از ناحیه دست و سر زخمی شدند.

۳ سال پیش
ترامپ: ارتش را در مینیاپولیس مستقر می‌کنیم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به تشدید تنش‌ها در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا، احتمال استقرار ارتش در این شهر را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران، از معترضان به قتل جورج فلوید به عنوان مردم افراط گرای چپگرا یاد کرد که به ادامه اعتراضات در این شهر کمک می‌کنند. ترامپ افزود: اگر مایل باشند در آنجا ارتش مستقر می‌کنیم.

رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه نیز در سلسله توییت‌هایی به تمجید از عملکرد سرویس مخفی در مواجهه با اعتراضات مردمی پرداخت و نوشت: کار دیشب سرویس مخفی آمریکا در کاخ سفید عالی بود. آن‌ها نه فقط کاملا حرفه‌ای بلکه بسیار خونسرد بودند. من داخل بودم و همه اقدامات را می‌دیدم و نمی‌توانستم از این بیشتر احساس امنیت کنم.

وی در ادامه نوشت: آن‌ها اجازه دادند معترضان جیغ بکشند و هر چقدر می‌خواستند یاوه‌گویی کنند، اما هر وقت کسی پا را فراتر گذاشت با وحشی‌ترین سگ‌ها و تهدیدآمیزترین سلاح‌هایی که من تاکنون دیده‌ام با او برخورد شد. آن موقع عده‌ای به شدت واقعا بد صدمه دیدند. بسیاری از نیرو‌های سرویس سری منتظر اقدام بودند.

۳ سال پیش
کنایه سنگین سخنگوی وزارت خارجه چین به همتای آمریکایی خود

هوا چونینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین با بازنشر توییت همتای آمریکایی خود، اشاره طعنه‌آمیزی به موج گسترده ناآرامی‌ها در این کشور و قتل نژادپرستانه یک مرد سیاه‌پوست بدست پلیس آمریکا، داشت.

سخنگوی وزارت خارجه چین با بازنشر پیام توییتری مورگان اورتگاس در صفحه شخصی خود، تنها به نوشتن این جمله «نمی‌توانم نفس بکشم» اکتفا کرد. اشاره طعنه آمیز هوا چونینگ به آخرین جمله‌ای بود که جورج فلوید پیش از مرگش خطاب به افسر سفیدپوستی، که زانویی خود را بر روی گلوی او فشار می‌داد، به زبان آورد.

۳ سال پیش
دامنه اعتراضات ضد نژادپرستی آمریکا به اروپا رسید

دامنه اعتراضات مردمی در واکنش به فاجعه هولناک قتل یک مرد سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا، از مرز‌های این کشور فراتر رفت و به اروپا رسید.

صد‌ها تن از مردم برای اعلام خشم و انزجار خود نسبت به قتل فاجعه‌بار یک مرد سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا، در مقابل سفارت این کشور در برلین، پایتخت آلمان تجمع کردند. این اعتراضات که در ابتدا از شهر مینیاپولیس آغاز شد، به سرعت در سراسر آمریکا گسترش یافت و اکنون به قاره اروپا نیز کشیده شده است.

۳ سال پیش
کشته شدن یک افسر پلیس در آشوب‌های آمریکا

در جریان ناآرامی‌های اخیر در شهر‌های مختلف آمریکا، یک مامور پلیس این کشور در جریان تیراندازی‌ها کشته شدند.

در ناآرامی‌های روز‌های اخیر در شهر‌های مختلف آمریکا، که در اعتراض به مرگ یک مرد سیاه‌پوست به دست یک افسر پلیس صورت گرفت، یک مامور پلیس در شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا کشته و یک مامور دیگر نیز زخمی شد.

بنا به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، بیش از ۷ هزار تن در شهر اوکلند در تظاهراتی برای اعلام خشم و انزجار خود نسبت به مرگ جورج فلوید به خیابان‌ها آمدند.

۳ سال پیش

در جریان اعتراضات مردم خشمگین آمریکا به خشونت پلیس این کشور در روز جمعه  بیش از ۴۰۰ نفر در مرکز شهر لس آنجلس دستگیر شدند.

۳ سال پیش
تشکر ترامپ از نیروهای امنیتی آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از عملکرد نیروهای امنیتی کاخ سفید در مواجهه با معترضان به خشونت پلیس تشکر کرد و نوشت: اقدام سرویس امنیتی ایالات متحده عالی بود. من داخل بودم و هر اقدام آنها را زیر نظر داشتم و نمی توانستم بیشتر از این احساس امنیت کنم.

۳ سال پیش
فرماندار مینه سوتا خواستار اعزام ۱۰۰۰ سرباز گارد ملی به این ایالت شد

با گسترش موج اعتراضات مردمی به اقدام نژادپرستانه پلیس آمریکا در کشتن جورج فلوید، تبعه سیاه‌پوست این کشور، فرماندار مینه سوتا خواستار اعزام ۱۰۰۰ سرباز گارد ملی به این ایالت شد.

۳ سال پیش
آمریکا در آستانه انقلاب ضد نژادپرستی قرار دارد

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رای الیوم سیاست‌های نژادپرستانه رئیس‌جمهور آمریکا را باعث ایجاد بستر مناسب برای قتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی دانست و نوشت آمریکا در آستانه انقلاب ضد نژادپرستی قرار دارد که زمینه شکست ترامپ را در انتخابات آینده ریاست جمهوری فراهم می‌کند

۳ سال پیش
قاتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی با وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری آزاد خواهد شد!

به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، وثیقه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری برای افسر پلیس سابق مینیاپولیس که به مدت ۸ دقیقه زانوی خود را بر گردن جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی قرار داد و او را به قتل رساند، تعیین شده است.

«درک چاوین» یکی از چهار افسر پلیس متهم به قتل جورج فلوید، روز جمعه به اتهام قتل درجه سه دستگیر و بازداشت شد.

در اسناد جمعه شب دادگاه چاوین اطلاعاتی مبنی بر قرار وثیقه وجود نداشت، اما اکنون اخبار حاکی از آن است که این افسر پلیس با وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری آزاد خواهد شد.

۳ سال پیش
کشته شدن شهروند آمریکایی در پی تیراندازی به معترضان در دیترویت

در پی تیراندازی به معترضان نژادپرستی در آمریکا، یک نفر در دیترویت جان خود را از دست داد.

۳ سال پیش

وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به ناآرامی‌ها در شهر مینیاپولیس گفت شهردار این شهر و فرماندار ایالت مربوطه باید استعفا دهند.

۳ سال پیش

راننده یک خودرو سیاه‌رنگ دیروز با حرکت سریع از میان معترضان در کالیفرنیا، عمداً تظاهرکنندگانی را که برای اعتراض به قتل یک مرد سیاهپوست به دست مأموران پلیس سفیدپوست تجمع کرده بودند، زیر گرفت و از محل سانحه گریخت.

یک زن، متعاقباً با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما مشخص نشد که آیا وی مورد اصابت آن خودرو قرار گرفته بوده و یا میزان جراحات وی چقدر بوده است.

۳ سال پیش
درخواست طلاق همسر پلیس آمریکایی

ان بی سی نیوز اعلام کرد همسر پلیس آمریکایی که باعث مرگ مرد سیاه‌پوست شده است، درخواست طلاق داد.

جدیدترین اخبار درباره اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا/ معترضان به مجموعه وزارت خزانه‌داری وارد شدند

۳ سال پیش

گروه انونیم سیتوآیان با انتشار تصاویری در صفحه رسمی خود در توئیتر گزارش داد اوضاع در شهر هوستون در ایالت تگزاس بسیار پرتنش است.

 
۳ سال پیش
شلیک گلوله پلاستیکی پلیس به سمت خبرنگاران

گروه ناشناس انونیم سیتوآیان در صفحه توئیتر خود تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد پلیس آمریکا در پخش زنده اعتراضات در شهر لوئیزویل در ایالت کنتاکی اسلحه را مستقیماَ به سمت گزارشگر می‌گیرد و گلوله پلاستیکی شلیک می‌کند.

۳ سال پیش

پلیس لس آنجلس هرگونه تجمع در مرکز شهر را غیرقانونی اعلام کرد و هشدار داد کسانی که این ممنوعیت را نادیده بگیرند و همچنان در منطقه حضور داشته باشند، دستگیر خواهند شد.

 
۳ سال پیش
آماده‌باش پلیس نظامی برای سرکوب تظاهرات در مینیاپولیس

با گسترده‌ شدن اعتراضات سراسری علیه جنایت اخیر پلیس آمریکا، رسانه‌های این کشور اعلام کردند وزرات دفاع این کشور (پنتاگون) دستور داده یگان‌های پلیس نظامی ارتش، برای اعزام فوری به شهر مینیاپولیس آماده باشند.

 

۳ سال پیش

رانندگان اتوبوس‌های شهری در نیویورک با حمایت از معترضانی که در این شهر در اعتراض به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی در شهر مینیاپولیس بدست افسران پلیس در دست به تظاهرات زده‌اند از دستورات اداره پلیس این منطقه برای جابجایی معترضان بازداشت شده خودداری کردند.

۳ سال پیش
تنش میان تظاهرکنندگان و پلیس مخفی مقابل کاخ سفید

گروه ناشناس انونیم سیتوآیان در صفحه توئیتر خود تصاویری از تنش میان تظاهرکنندگان و پلیس مخفی مقابل کاخ سفید در بحبوحه اعتراضات ضد خشونت‌های پلیس و اقدامات نژادپرستانه در این کشور منتشر کرد.

 

۳ سال پیش
اعلام حالت فوق‌العاده در جورجیا

بدنبال اعتراضات خشونت آمیز در مرکز آتلانتا، برایان کمپ، فرماندار جورجیا، در منطقه فالتون اعلام وضع اضطراری کرد. او ۵۰۰ تن از اعضای گارد ملی را نیز به حال آماده باش درآورده است.

این فرماندار گفت نظامیان آمریکایی به منظور کمک به مقامات انتظامی محلی و ایالتی و کنترل فعالیت‌های غیرقانونی و بازگرداندن آرامش، فورا مستقر می‌شوند.

 

۳ سال پیش

کِیشا لانس باتِمز، شهردار آتلانتا، در واکنش به برگزاری تظاهرات در این شهر در اعتراض به خشونت‌های پلیس و کشته شدن جورج فلوید، معترضان را «آشوبگر» توصیف کرد و از آن‌ها خواست به خانه‌هایشان باز گردند.

 

۳ سال پیش
حمله معترضان به وزارت خزانه‌داری

معترضان در واشنگتن دی سی به مجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا وارد شدند و با اسپری به ساختمان آن رنگ پاشیدند.

برخی از معترضان برای مدت کوتاهی به وسیله سرویس مخفی آمریکا بازداشت و سپس رها شدند.

یادآور می‌شود که در شعارنویسی‌های معترضان از الفاظ رکیک استفاده شده است.

 

۳ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
درود بر مردم آمریکا✌
Iran (Islamic Republic of)
صبوری
۲۰:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای ناشناس ببخشید کجایت دارد می سوزد آخر ؟ یک بار فقر شهر ها را میگویی ، یک بار جنگل ، یکبار مرگ بانوی کنگاوری و و و آخر عزیزم پیداست که تو دردت از جای دیگر است اگر درد فقر داری نه این امکات انترنتی داشتی و نه این همه وقت بی مصرف اصراف گر. اگر درد خودت نیست و درد مردم است چرا حرکتی نمی کنی و فقط نشسته ای و فاز منفی میفرستی و نا خدا گاه کار ستون پنجم دشمن را به عهده گرفته ای ؟ راستی خودت تا به حال دردی از این مردم که نق شان را میزنی دوا کرده ای ؟ خدایی فقط خودت را نبین1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
الان تمام ذهنا رو پرتاب فضاپیمای سرنشین دار بعد ده سال از خاک امریکا به فضاست ..حواسا پرت این قضیس حتی تو داخل ایرانم یه عده غرب زده خودباخته یقه پاره میکنن برای این اتفاق اونوقت پرتابای خود کشورشونو با وجود چهل سال تحریم کلا فراموش کردن حتی اگه شکستم خورده باشه اونقدر توانای داشته تا اون مرحله بره اما زبان به تمسخر باز میکنن و مایه ننگ میدونن حتی تاریخ و مکان پرتابم به یاد ندارن یاد گرفتن فقط تحقیر کنن خودشونو الانم که چشاشونو بستن میگن شما فقط رو این اشوبا زوم میکنین به ما چه...دریغ که اگه اینجا یه مورچه له بشه اونور تا ماه ها ول که نمیکنن شاخ و برگم میدن ...چیزی به نابودی قدرت پوشالی امریکا نمونده اینکه پرچم یه کشور اونم امریکا تو خاک خودش یعنی تمومه ...بسوزد هر آنکه نتوان دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اه وضع اینجا خیلی خرابه میخوام زدوتر برگردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
امریکا در حال نابودیه انشاالله اما دلیل نمیشه اطراف خودمون رو نبینیم امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند یک موی کوخ نشینان به این کاخ نشینان ترجیح دارد پس چرا خونه ۴۰ متری آسیه پناهی رو رو سرش خراب کردین پس کو عدالت علی علیه السلام ؟؟ پس چطور توقع دارید امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ازتون راضی باشه چرا رسانه ها ساکتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام yjc میدونم چند بار کامنت گذاشتم پاک کردی که نشکن دهنده ازادی بیانتون هستش ولی بگم همین چند تا مخاطبی هم که داری میپرن واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کاملا درست است کلا سانسور میکنند بنده هم چندین بار پیام گذاشتم ولی نشر نشد و مطمن هستم رسانه صادقی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حقشناس
۰۹:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
محمد آقا دیگران را به خاله زنکی متهم نکنید اولا نگاهی به سبک سخنان خوتان بیندازید دوماما چرا هر روز در کشور های دور و بر ما کشته و انفجار و اختلاس و فلاکت ... داریم آیا بخشی از این موارد به همان ها بر نمی گردد که به گفته شما به ما ربط ندارند ؟ ناز و نعمت آنان از کجا تهیه میشود همه ی ناز و نعمت آنان از خودشان نیست ، از بیشعوری دیگران است.سوما امروزه جهان دهکده جهانی است دیگر آن زمان که از همسایه خبر نداشتیم نیست حالا از جهان باید خبر داشته باشیم و تفکر کنیم تا انتخاب و تاثیر عاقلانه داشته باشیم . اگر آنان با روشهای مختلفشان هر لحظه آرزوی فلاکت ما را دارند چگونه می توان گفت که به ما ربطی ندارند؟ چرا سردر برف داریم خود را کر و کور کنیم به خاطر کی و چی؟ کمی به خود آییم 1 چرا آنان خاوری ها را در آغوش می گیرند ؟ چرا منافقین و پهلوی ها و ... را مدافعند ؟ چرا ده ها پایگاه نظامی از ان ور جهان اطراف کشور عزیزمان مستقر کرده اند ؟ چرا سازمانهای جهانی را محکم در آغوش منافع خود گرفته اند؟ چرا صدای حق طلبانه جهانیان بوسله آنان در گلو خفه می شود حتی در داخل ارازی خودشان (سرخ پوستان) و چرا امثال ما باید به نظر شما در مقابل آنان همیشه ساکت باشیم و آنان با میل همواره دندان در لاشه ما داشته باشندو ما دم نزنیم تا هم به تریپ قبایشان برنخورد و هم خاله زنک نشیم؟ با امید تفکر
Iran (Islamic Republic of)
حقشناس
۰۸:۴۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خاله زنک هایی که فقط آب تو اسیاب دشمنان خودشون می ریزند و با بولد کردن مشکلات داخلی (که داریم ) معاندان منافع دنیا و قیامتشان را تطهیر می کنند ، از این گفته ها به چه نفعی میرسند ؟ و کدامین مشکل را حل می کنند ؟ مگر همان ها که شما مدافعشان گشتید شما را به این روز نرسانده اند؟ با تحریم و برنامه های پیچیده اشان که شاید به مخیله شما هم نرسد که امثال شما ستون پنجم شان شده اید بدون اینکه خود متوجه باشید1 از خاله زنک های قر قرو می پرسم چرا همان هایی که شما می فرمایید به ما چه ربطی دارند ، ولی همین که بادی در شکم ما و شما می پیچد به آنها ربط دارد و از کاه کوه می سازندو از تمامی مخالفان و براندازان که از گذشته و تاریخشان جز فعالیت ضد ایرانی که نه بلکه ضد بشری دیده می شود دفاع می کنند 1 در سراسر جهان دخالت می کنند سیاسی و نظامی ، اشکارا و پنهانی! هزاران شبکه شستشوی مغزی و جنسی بر پا می کنند ، تا چه کنند ؟ تا ماها را به هرزگی و بی خیالی و بلندگو شدن خودشان تبدیل کنند و جالب این که از پول های غارت شده ی خود ما استفاده می کنند و ما مانند غار فقط صدا های آنها را اکو می کنیم چون واقعا اکثر ما فقیریم «و هم لا یشعرون«
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۰۲:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دم به دقیقه از وضعیت امریکا اطلاع رسانی کنید. الان وقت جبرانه . دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا به روش اسراییلیها مرد دستگیر شده رو روی زمین خوابونده و پاشو روی گردنش گذاشته بود. میدونید چرا؟ چون اسراییلیها پلیس آمریکا رو آموزش میدند. میدونستید بیشتر تجار برده یهودی و کشتیها متعلق به یهودیها بوده و حالا صهیونیستهایی مثل اسپیلبرگ توی فیلمهای هالیوودی برده‌دارها رو عمدا انجیل و صلیب به دست نشون میدند؟ به اینکار میگند تفرقه بنداز و حکومت کن. سیاه و سفید رو به جون هم انداختند و دارند به ریششون میخندند. یانکیها هم بجای اینکه با هم متحد شند و شر حاکمای ظالم رو بکنند به راحتی بازی می‌خورند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله روزی می رسه که کشوری به اسم آمریکا وجود نخواهد داشت . این ترس رو توی سرود ملیشون هم می بینیم .به امید خدا اون روز نزدیک است .
Canada
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دمل چرکین و سرطانی چند قرن
سر باز کرده
هی تبعیض .فشار .وووو تحمل کردند و
حالا کسی جلودار شون نیست
عاقبت بی عدالتی وووووو
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۸:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا انقدر مثل خاله زنکها از آمریکا و اروپا بد نگین و به جاش به فقر و فحشا و اعتیاد و رانت و فساد اهمیت بدین به ما چه مربوط که آمریکا خوبه یا بد. واقعا به عنوان یک خبرنگار وابسته به خودتون افتخار میکنین. در ضمن میدونم که این پیام رو نمیذارین.
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حاجی همه میدونن که فقر و اعتیاد و فساد داریم لازم نیست جار بزنیم مسئولین باید فکر کنن که نمیکنن مردم بنظرت چیکار کنن مردم کم بدبختی دارن ؟!!!
بعدشم این خبر بین الملی است نه داخلی اگر در جریان نیستی بدون که همه کشور ها دارن درباره این موضوع حرف میزنن حالا اگر تو ایران همچین اتفاقی افتاده بود اونا رسانه هاشون کولاک میکردن بعد تو ایران تا میان از این موضوع حرف بزنن یه عده خیلی کمی میگن از بد بختی ها خودمون بگین آخه این چطور طرز تفکره؟؟!!
یه سوال از نظر شما مسئله انسانیت و فرق بین انسان ها مسئله خاصی نیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چطور به اونا ربط داره که تو کشورمون چی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
از خودت شروع کن از فردا نگو که نه هیچ کدوم اینارو انجام نمیدی حتی خیلی خیلی کوچک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
یک فارسی زبان دیگه با اسم محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
الآن دولتمردان آمریکا با این همه مسایلی که رو سرشون آوار شده ۲تا از دانشمندان خودمونو تحریم کردن اسمش خاله زنکی نیست ؟؟؟؟!
هر چیزی سر جای خودش نمیشه که همه چی رو رها کنن فقط بچسبن به فقر و فساد وفحشا تا شما راضی بشی
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۰۲:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چطوره بذاریم اونها مثل خاله زنکها راجع به ایران سیاه نمایی کنند. موافقی بدبخت ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یا تو سرباز اجاره ای هستی و یا کلاً بی خیال.........یادت نیست تا دو سطل آشغال را در تهران آشوبگران و لیدرهای آمریکائی وابسته به آتش کشیدند هیئت حاکمه آمریکا با ژست سیاسی علنی مقابل غولهای رسانه ای اعلام کرد که 400میلیون دلار به آشوبگران و حمایت از آنان را توسط کنگره و خزانه داری تصویب میکند؟ تا آشوبگران آرام نگیرند تا اینکه دولت سرنگون شود و در میدان آزادی جشن بگیرند؟...................
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای mohammad پخش واقعیت های آمریکا چرا به تو فشار می آره ، در زندان های ایران یک مجرم جنایتکار سرما می خوره آنها ماه ها تو بوغ می کنند ولی شبکه های ما حق ندارند حادثه ای به این بزرگی را که اعتراض مردم به آن جنایت بزرگ است را منعکس کنند ، شما دردتان اینه که می خواهید هر چه می توانید در مورد ایران عزیز سیاه نمایی کنید و از رژیم تروریست و راهزن آمریکا یک مجسمۀ مقدس و مدینۀ فاضله به خورد مردم بدهید ولی بدانید وقت این عوام فریبی ها گذشته است .
Germany
محمد امین
۱۸:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
کار به کجا کشیده شده که حتی پرچم کشورشون رو آتیش میزنن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله و به مدد الهی و مقاومت و پایداری شیانه روزی و نه حرسیدن نترسیدن ملت مومنین از هر رنگ نژاد و زبان و ملیتهای مختلف آمریکا و گلوله در مقابل گلوله و کشتن و نابود کردن مجرمین نژادپرستان دزد جانی جنایتکاران شکنجه گران قاتلین سفاکان فاسدین و فاسقین دولت ملعون و منحوس نکبت کلاهبرداران باجگیران چپاولگران حق و حقوق شهروندان دولت نکبت ترامپ و کل نژادپرستان در آمریکا و بدانید و آگاه باشید به زودی زود انقلاب و قیامتان نتیجه می دهد و به ثمر می نشیند و فروپاشی نظام ظالمانه و ستمگرانه ناعادلانه و بدون حقوق بشر نژادپرستان فاسدین فاسقین فی الارض آمریکا و همپیمانانش نزدیک است و به نصرت الهی و عدالت اجتماعی و تقسیم صحیح و عادلانه ثروت ملی ملت میان محرومان و بینوایان و مستضعفین جامعتون دست می یابید و به حقوق بشر عادلانه می رسید و با جامعه جهانی هم به صلح و آرامش و تعامل دائم می رسید ولی اول باید دولت ترامپ نژادپرست تروریست ملعون فاسد فاسق را سرنگون کنید و نژادپرستان ظالم و ستمگران فراعنه برده داران قلدر و زورگو و جنایتکاران را نابود کنید برای همیشه تا به عدالت اجتماعی و حقوق بشر دست پیدا کنید و بدانید خداوند جل جلاله با مومنین مستضعفین محرومان و فقرا وستم کشیدگان است و پیروز می شوید که این وعده الهیست . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التمای دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۷:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
همین ترامپ یا یک فردی مثل او یک دورۀ دیگر رئیس جمهور آمریکا شود آمریکا را به لبۀ پرتگاه نزدیک خواهد کرد و لذا امید واریم یک دورۀ دیگر او رئیس جمهور شود . تا ان شاالله وعدۀ الهی در مورد ظالمان تحقق یابد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام . این صحنه‌های اعتراضات مردمی و این آتش سوزی‌ها و این پرچم سوزی‌هارو باید فرستاد برای شبکه‌های فارسی زبان معاند و منافق مثل شبکه سلطنتی انگلیس خبیث ( بی‌بی‌سی فارسی ) شبکه سعودی و وهابی ( ایران اینترنشنال ) و شبکه سلطنت‌طلبان و بهایی‌های ( من‌و تو ) و شبکه پنتاگون ( صدای آمریکا ) و ..... که در این روزهایی که در تمام آمریکا مردم معترض که از زورگویی و جنایت و خفقان سیاستمداران‌شون در خیابانها دست به اعتراض زده‌اند ، این شبکه‌های وطن فروش و خائن خفه خون گرفتند و صدای اعتراض مردم آمریکا رو به مخاطبین خودشون نشون نمیدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
من پام رو هر جایی میگذارم خرابه و نابود میشه مثلا ملت در حال خرید سکه و دلار هستند هر روز هم میرود بالاتر تا من دلار میخرم سکه میخرم نگه میدارم بازارش نابود میشود همه بدبخت و ورشکسته میشوند ولی تا قبل از من همه چیز عالی بوده الان ملت دارند مثلا برای آینده تضمین شده و زندگی راحت و آرامش مهاجرت میکنند به کانادا و آمریکا و استرالیا پیشنهاد میکنم یک سرمایه ای بدهید به من مهاجرت کنم آمریکا قول شرف میدم 2 ساله ایالات متحده منحل و همه ایالات خودمختار میشوند و جنگ و قحطی همه جای آنرا فرا خواهد گرفت و همه جهان از شر آمریکا راحت خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
این خاصیت شماست که غیر از ویرانی چیزی از خدا نمیخوایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بابا نابودگر زرنگ کی بودی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
ترمیناتور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اقای ناشناس که از انگلیس پیام گذاشتی برو بمیر شما ببین پلیساتون چجورن....ببین چقد نژاد پرستین بعد حرف بزن ببین ارگان دولتیتون چجوره بعد نظر بده ایران کشور فرهنگها و باهوش هاست نه تو انگلیس نشین
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا از آسیه پناهی که ماموران شهرداری با اسپری کردن در صورت فوت شد چیزی نمینویسید فقط مرغ همسایه غاز اینم مثل صد تا پیام قبلی نزار ولی تو رو به خدای خودت واگذار می‌کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا گل گفتی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدى
۱۴:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
شبكه منو تو كجايى ؟؟؟؟بى بى سى كجايى؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
جنگل های گچساران داره نابود میشه ولی کسی اهمیت نمیده اگه جنگلهای کالیفرنیا هم بود این جوری بی اهمیت ازش می گذشتید بابا سرمایه مملکت داره نابود میشه تو رو خدا یه پیگیری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
میبینم که داری آتیش میگیری تو کشور اربابت جنگ داخلی راه افتاده به لطف خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
فعلا مسائل امریکا مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
ارباب کیه عزیزم متاسفانه یاد گرفتیم نسبت به مسایل طبیعی بی اهمیت باشیم واقعا متاسفم برای امثال تو که سیاست رو با همه چی قاطی می کنید من اصلا آدم سیاسی نیستم و دلیل این که در اینجا نظرم رو گذاشتم اینه که بهتر دیده شده و هم چنین پستی در این مورد حتی در خبرگزاری نیست متاسفم برای تو و امثال تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تقصیر خودتونه. هر وقت اتفاق بدی تو ایران میافته یا حتی نمیافته و شایعه درست می‌کنند سر و صداتون به آسمون میره که چرا ایران مثل آمریکا و اروپا نیست و دائم مضخرفات بی.بی.سی و صدای آمریکا رو تکرار می‌کنید. برای همین لازمه گاهی واقعیت اون کشورایی رو که تو سر ایران میکوبید توی چشماتون فرو کنند تا حسابی از حرص و جوش بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
سعید حضوری
۱۳:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکمرگ بر لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
قلا دامو
۱۳:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
آفرین به مردم مینیاپلیس.نابودشون کنید این وحشی های کثافت و .
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۳:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اینترنتشون وصله چه جالب :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
هیچ دولتی به اوپوزیسیون آمریکا پول نمیده و حمایت نمیکنه که بخواد براشون پول بفرسته هر جا که خواستن میتونن بفرستن این فیلم ها رو
دستشون به جایی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اگه ایران یا کشور دیگه‌ای از گروههای خرابکار و شورشی در آمریکا حمایت اطلاعاتی مالی می‌کرد و براشون اسلحه میفرستاد و البته صدای مردم معترض آمریکا اگه به بیرون میرسید دردسری برای رژیم آمریکا داشت مطمئن باش چنان تمام راههای ارتباطی رو قطع میکردند که تو خواب هم نبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
نوبتی هم باشه نوبت خود آمریکاست.
بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
Iran (Islamic Republic of)
سیروان
۱۳:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
انشالله جهیزیه اتیش نزده باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
شبکه سی ان ان حمله کردن ننوشتی
United States of America
زاده سیستان
۱۳:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اینها تاوان ریختن خون یکی از حجت ها خدا بر روی زمین یعنی حاج قاسم سلیمانیه انشاءالله این خون دامنشون رو خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۲۳:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام . می‌خوام بگم ، دمت گرم عزیزم . از کشور ایران و از شهر مقدس مشهد و از محل سکونتم که فقط ده دقیقه تا حرم آقا امام رضا علیه السلام فاصله‌ست ، برای شما که گویا در کشور آمریکا ساکن هستید ، آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت میکنم .
Netherlands
110
۱۲:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تصوراینکه اگه امام خمینی این روحانی عزیز وشجاع که سلام خداوند بر او باد اگه در برابرقانون کاپیتولاسیون سکوت میکرد و مردم را از خیانت شاه ملعون اگاه نمیکرد تنم میلرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اقاترامپ دوره برده داری تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اصلا تموم نشده،اروپا و آمریکا کل مردم دنیا رو برده خودشون میدوننن
Netherlands
110
۱۲:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
درودوسلام برخمینی این مرد بزرگ که این امریکاییها رو که حتی به شهروندان خودشان هم رحم نمیکنن مثل موش کثیف از این مملکت بافرهنگ انداخت بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا اینترنت تو آمریکا قطع نشده
Iran (Islamic Republic of)
سعید حضوری
۱۳:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چون گرون تموم میشه، اونجا اینترنت یعنی آب.
ولی میبندن عجله نکن
Germany
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چون این اعتراض مردمی و داخلی است
ولی در دیگر کشورها اغلباً تکرار می کنم اغلباً اعتراضات به اصطلاح مردمی و ساختگی و از اطاق های فکر خارجی هدایت می شد و طریق انترنت به مخاطبان سر سپرد ابلاغ می شد. در بعضی از دانشگاه در خارج خودش رشته دانشگاهی شد. (Crowd psychology :روانشناسی توده). متعرض نمی دانم چرا ولی دوست دارد متعرض باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
از کجا میدونی قطع نشده؟مگه اونجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اونجا که ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چون قدرت رسانه‌ای دست رژیم آمریکاست و در نهایت اون روایتی که خودشون میخواند رو به خورد دنیا میدند. حالا هرچی فیلم و عکس از اعتراضات مردم آمریکا بیرون درز کنه کسی اهمیتی نمیده. در ضمن کسی از طریق اینترنت به معترضان آمریکایی کمک اطلاعاتی نمیکنه و ایده برای خرابکاری نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مکرو ومکر الله والله خیرالماکرین....
همان بلایی که چندین سال سر ایران ، عراق، افغانستان ، یمن و......آوردند ، داره سرخودشون میاد!!!!!!
و همچنان غرب گداها کرو کور و لال!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اینا معترض نیستن اینا یه سری اغتشاشگرن که از موساد و آل سعود دستور میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
قدرت تحلیلت منو کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اره جون عمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اره بابا اینجا مردم از خوشی وشکم سیری میریزن اعتراض میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
این به اصطلاح سلبریتی ها و ای وای مامانم اینا و بمیرم براش گویان کجان چرا صداشون در نمیاد .... جالب تر اینکه این از خود فروخته ها کجان چرا اخبارشونو پخش نمیکنن حتما میخوان بگن 10 یا 20 نر اعتراض کردن و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۲:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اینترنتشون وصله ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
وقتی آزادی و دمکراسی و امنیت در یک جامعه متمدن از بین برود آن تمدن بسرعت دچار اضمحلال و فروپاشی خواهد شد ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
واقعا با چه رویی این تیتر رو میزنین؟
مهم اینه که برخلاف بعضی ها هنوز اینترنت قطع نشده و خبرگزاری ها خفه خون نگرفته ان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز!!لازم نیست که اینترنتشون قطع بشه چون اونا کشورهایی مثل خودشان آتیش بیار معرکه ندارند که آتش فتنه را برایشان شعله ور تر کنه اونا با تهدید وکشتی و کشتار ظرف چند روز قائله را ختم می کنند‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
عجب.پس اعتراض مهم نیست اینترنت مهمه؟..اگه همشونو بکشن ولی اینترنت قطع نباشه جامعه دموکراسی داره.اگه اینترنت قطع نیست که معلوم هم نیست کنترل روشون زیاده مثل اینجا 100 تا شبکه ماهواره ای ندارن که صبح تا شب بدشونو بگن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دمت گرم.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۶:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مگه عقلشون کمه قطع کنند وقتی کنترلش دست خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چون همه سایتها و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اصل دست خودشونه و هر وقت اراده کنند می‌تونند هر خبری رو سانسور و حذف کنند. نمونش حذف تعداد زیادی ویدئو،‌کامنت و کانالهای یوتیوب که منتقد اسراییل و صهیونیسم جهانی بودند در کمتر از یکسال. الان هم به راحتی با الگوریتمهای هوشمند کاری می‌کنند که فقط خبرهایی که دوست دارند و به اون صورتیکه که میخواند توی سرچ انجین‌ها معرفی شند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
ایران هم اسیه پناهی یادمون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خفه بابا اتفاق کجا این عمد پا رو گلوی اون بنده خدا گذاشته بود کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حالا شما مطمئنی واقعیت چی بوده فقط خدا از همه چی باخبره پس توهین نکن
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaze Iran
۲۳:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
ایران هم اسیه پناهی یادتون نرفته . اون بنده خدارو که پلیس نکشت ، پدرش کشته . اون هم بخاطرِ بی‌بندوباری که دخترش انجام می‌داده و آبروی پدر و خانواده‌ش رو می‌برده کشته شده . نه سیاسی بوده نه نظامی بوده و نه ادیانی . پس ایران عزیز رو با آمریکا و اروپا هرگز مقایسه نکن . فهمیدی وطن فروش و خون فروش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
وای خندیدم آسیه پناهی رو پدرش کشته تو که از کشور خودت خبر نداری سکوت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
پلیس مقصر بازداشت شده و رییس پلیس عذر خواهی کرد اگر مثل بعضی از کشورها مدال میدادند به قاتل ها چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
آخی چه رومانتیک، اینقده خوبن همیشه انساندوستانه و عاقلانه عمل میکنن این آمریکایی ها،
آخه این اولین باره پلیس آمریکا، اونم استثنا یه سیاه پوست رو کشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
معمولا توی همه دنیا خبر های فوری و کوتاه رو با یک قلم متفاوت، بولد و سایز بزرگ تر مینویسند.

شما دقیقا برعکس انجام دادید.
Iran (Islamic Republic of)
عبد الزهرا
۱۱:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خب مثل اینکه تو امریکا هم داره انقلاب میشه،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دارن بیچاره میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بیچاره تو بدبختی که الان لم دادی تو سایه همین انقلاب داری راااااااااااااااحت کامنت میزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
این لم دادن راحت مال شما که الان حسرت یه کار که فقط بتونم خرج خودم رو درآرم به دلم مونده وشده آرزو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خدا یا چقدر بزرگ و مهربان هستی کینه توزی و اختلاف رو که مشرکان برای ما میخواستند رو به خودشون برگردوندی خدایا آمریکا رو خار و ذلیل و پست کن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
قتل اسیه پناهی ضایعه سنگینی هست یا کشته شدن یک سیاه پوست ؟؟
Germany
امید
۱۲:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
قتل به دست پلیس و ان هم در مقابل دوربین ان هم در کشوری که ادعای حقوق بشری دارد. و سالانه کارنامه حقوق بشری برای دیگر کشورها درست می کند واقغا جایی تعجب دارد. اقای ناشناس مقیم انگلیس : ماجرای پرونده قتل ایرانی مقیم انگلیس چه شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
اینجا هم دختری با داس سر بریده میشود و زنی برای نحات الونکش کشته.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
قتل آسیه گناهی براثر یک کار غیر عمدی بوده ولی این سیاه پوست بیچاره دقیقا به قضاوت قلب و وحشی گری پلیس آمریکا بوده بعدش تو خودت مگه کی هستی اون سیاه پوست بیچاره رو تحقیر میکنی بالاخره هر رنگی داشته باشه انسانه شک ندارم ازمنافقا هستی.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۱:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دونالد جان چیشد چرا همه معترضین آشوبگر شدن؟
مگه تو اعتراضات آبان نمیگفتی اینا اختشاش نمیکنن و فقط حقشون رو میخوان و ما ازشون حمایت میکنیم؟
حالا خودت دستور شلیک مستقیم میدی؟
ملت ایران الان دوست و دشمن واقعیتون رو شناختید؟!
الان فهمیدید چه کسی داشته از اعتراضات آبان حمایت میکرده؟همونی که برای معترضین نژادپرستی در کشور خودش دستور شلیک مستقیم داده....
#کمی_تفکر
Germany
رحیم
۱۵:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دمت گرم واقعا گل گفتی!
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بلایی که سر کشور های دیگه میآورد سر خودش آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
نمیدونم بی بی سی و منوتو و... اینارو میبینند یا دوباره خودشون رو به خواب زدن
آخرین اخبار