جاهدی: اهدای مدالم ادای دینی به اولین شهید مدافع سلامت هرمزگان بود

ورزشکار تیم ملی پاراکانو درباره اهدای مدالش به اولین شهید مدافع سلامت هرمزگان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسلام جاهدی عضو تیم ملی پاراکانو  در خصوص اهدای این مدال گفت: خبر شهادت اولین مدافع سلامت در استان هرمزگان برای من بسیار تلخ بود و از لحظه‌ای که این خبر را شنیدم تصمیم گرفتم به نوعی به این شهید بزرگوار ادای دین کنم.

او افزود: به همین منظور مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در نظر گرفتم که سال ۲۰۱۸ در ازبکستان بدست آوردم. پشت صحنه کسب مدال توسط هر ورزشکار مملو از تلاش‌های شبانه روزی، تمرینات در سرما و گرما، دوری از خانواده و هزاران مساله دیگر است، اما اقدامی که افرادی مانند شهید آرزو باهو انجام می‌دهند آنقدر ارزشمند و غیر قابل وصف است که مدال فردی مانند من در برابر آن هیچ است. اگر من قهرمان آسیا شدم، شهید باهو با این فداکاری مدال قهرمانی دنیا را بر گردن آویخت.

ورزشکار تیم پاراکانو تصریح کرد: پرستار شهید آرزو باهو از نیرو‌های متعهد کادر درمانی هرمزگان بود که عملکرد او در این استان همیشه مورد توجه قرار داشت و برای چندین دوره به عنوان پرستار نمونه انتخاب شده بود. وی در ایام همه‌گیری ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشت و تا زمانی که توان داشت به بیماران خدمت کرد و متاسفانه در همین راه جان خود را نیز فدا کرد.

جاهدی در پایان گفت: ما ورزشکاران نیز در راه کسب مدال و افتخار آفرینی ممکن است دچار آسیب شویم، اما امید داریم که بهبود می‌یابیم و دوباره به زندگی عادی بازمی‌گردیم، اما کادر درمان با علم به این موضوع که ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهند به بیماران خدمت می‌کنند و همین مساله ارزش کار آن‌ها را غیر قابل وصف می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار