استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش می‌کنیم با رفع موانع تولید، مشکلات سرمایه‌گذاران را به حداقل برسانیم تا اقدامات مثبتی را در استان شاهد باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی  استاندار خراسان رضوی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه بررسی مشکلات پروژه‌های اولویت‌دار ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان گفت: برای تسهیل و رفع موانع تولید، در سال جهش تولید حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام خواهیم داد.

او  همکاری مدیران استان برای حل مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران را بسیار خوب دانست و افزود: سرمایه‌گذاران هم در برابر گره‌گشایی‌هایی که در جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتفاق می‌افتد باید به تعهدات خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در انتظار بهره برداری
 
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست به هزار و ۱۹۳ پروژه در حال اجرا در این استان اشاره گفت: از این تعداد مشکلات پروژه‌های بیش از ۵۰ میلیارد تومان یا دارای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال به صورت ویژه بررسی و طرح‌های دیگر نیز در قالب ستاد تسهیل تعیین تکلیف خواهد شد.
 
او افزود: جلسات بررسی طرح‌های ویژه سرمایه‌گذاری استان ادامه پیدا خواهد کرد تا پروژه‌های بالای ۵۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد:مشکلات مربوط به پروژه‌های مجتمع ورزشی تفریحی سرزمین موج‌های آبی، هتل بیمارستان آلتون زندگی، مرکز خرید و سرگرمی ستاره شهر مشهد، مرکز خرید آفتاب، هتل گل‌سا و شرکت تک‌سامه ایرانیان در این نشست مطرح و تعیین تکلیف شد.

حجم سرمایه‌گذاری برای اجرای این پروژه‌ها ۴۴ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.