استاندار لرستان گفت: در حال حاضر قریب به ۵ هزار طرح نیمه تمام در سطح استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهارداشت: قریب به پنج هزار طرح نیمه تمام در لرستان وجود دارد که در این میان اتمام طرح های شهری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

او افزود: امسال اعتبارات تنها به طرح هایی تعلق می‌گیرد که پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی داشته و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طرح ‌های شهری با توجه به ارتباط مردم با آن‌ها باید به‌هنگام اجرایی شده و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

خادمی نیروگاه تولید پراکنده و پل شهدای دانش‌آموز را ازطرح‌های زیرساختی بروجرد برشمرد که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

او بیان کرد: پل شهدای دانش‌آموز که احداث آن از سال ۹۲ آغاز شده بود، در اوایل سال ۹۷ پیشرفت حدود ۴۰ درصدی داشت و با تزریق اعتبار مورد نیاز تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه طرح های متعدد دیگری در بروجرد آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است، در خصوص تعیین تکلیف کارخانه سامان کاشی این شهرستان گفت: درطرح هایی که سرمایه‌گذار بخش خصوصی است، تنها می‌توانیم نقش حمایتی و تسهیل‌گری داشته باشیم و تصمیم‌گیری نمی‌کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه کارخانه سامان کاشی بروجرد با سیستم بانکی مشکل داشته و اختلافات حقوقی دارد، افزود: آماده حمایت از سرمایه‌گذاران با هدف رونق تولید و احیای دوباره واحد‌های راکد هستیم، اما نمی‌توانیم به جای آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

۴ شهر لرستان در صدر آلودگی کرونا/ شیوع بیشتر ویروس به استان ضربه می‌زند

استاندار لرستان در ادامه گفت: در حال حاضر شهر دورود، دلفان، خرم‌آباد و بروجرد که با فاصله زیادی در صدر است جز آلوده‌ترین شهر‌های ما به ویروس کرونا هستند و این موضوع هم به بروجرد و هم به استان ضربه می‌زند.

او  در رابطه با به شیوع کرونا در بروجرد و وضعیت قرمز این شهرستان اظهارداشت: با توجه به این شرایط از مردم می‌خواهیم که با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بیشتر اصول بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

استاندار لرستان افزود: در حال حاضر دورود، دلفان، خرم‌آباد و شهرستان بروجرد که با فاصله زیادی در صدر است جز آلوده‌ترین شهر‌های ما به ویروس کرونا هستند و این موضوع هم به بروجرد و هم به استان ضربه می‌زند.

خادمی عنوان کرد: از ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم، مدیران شهرستان‌ها و رسانه‌ها می‌خواهیم مردم را نسبت به ویروس کرونا آگاه کنند، چون بیماری هنوز تمام نشده است و ممکن است وارد مراحل خطرناکی شود که قابل قابل کنترل نباشد.

خادمی بیان کرد: از مردم بروجرد می‌خواهیم برای جلوگیری از فاز‌های خطرناک بیماری، حداقل چند هفته‌ای را بیشتر مراعات و کنترل کنند تا تسلط بر بیماری بیشتر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.