واکنش جلالی به رسانه‌ای شدن اسامی بازیکنان کرونایی گل گهر

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: با توجه به برخوردی که با بازیکنان کرونایی گل گهر شد، از رسانه‌ای شدن این موضوع ناراحت شدم.

واکنش جلالی به رسانه‌ای شدن اسامی بازیکنان کرونایی گل گهربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درخصوص برخی از بازیکنان این تیم که به ویروس کرونا دچار شده بودند، اظهار داشت: روز اول خرداد که تست گیری را انجام دادیم، ۶ بازیکن تست شان مثبت شد و روز هشتم یا نهم خرداد، دوباره این تست را انجام دادیم. به ما اعلام کردند که پاسخ تست‌ها منفی است، اما یک بار دیگر باید این تست‌ها را انجام دهیم. به همین دلیل روز دهم خرداد برای بار سوم تست کرونا دادیم و این بار نیز پاسخ همه تست‌ها منفی اعلام شد و از دیروز تمامی بازیکنان در تمرینات حضور دارند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره اینکه گفته می‌شود او از رسانه‌ای شدن اخبار مربوط به شیوع کرونا در بین بازیکنان این تیم ناراحت شده است، تصریح کرد: بله ناراحت شدم چرا که ما اولین تیمی بودیم که دچار ویروس کرونا شدیم و همه دیدند روی این موضوع خیلی مانور داده شد. حرف‌های ضد و نقیضی درباره کرونا در تیم ما گفته می‌شد. همچنین اعلام شدن اسامی بازیکنان دچار ویروس کرونا، باعث نگرانی خانواده‌های بازیکنان شده بود. برخوردی که با بازیکنان پس از مشخص شدن تست آن‌ها شده بود، به ما ثابت کرد که نباید چنین مسائلی رسانه‌ای شود.


بیشتر بخوانید: تعداد کرونایی‌های گل گهر به ۹ نفر رسید


جلالی درمورد نحوه تمرینات شاگردانش گفت: باتوجه به اینکه همچنان شرایط قرنطینه را سپری می‌کنیم، در تهران به تمرینات ادامه می‌دهیم.

او درخصوص اقلام بهداشتی که گفته می‌شد، سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری داده است، تصریح کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان امکاناتی به ما ندادند و تنها پروتکل‌ها را اعلام کردند و جلساتی را پس از مثبت شدن تست بازیکنان با سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی برگزار کردیم. آن‌ها نیز در این قضیه به ما راهنمایی‌هایی دادند. اما اینکه گفته می‌شود امکاناتی به باشگاه‌ها داده شده است را تکذیب می‌کنم. شاید هم دادند، اما من اطلاعی ندارم.


بیشتر بخوانید: گل گهری‌ها کرونا را شکست دادند/ شروع تمرینات با نفرات کام


او درمورد امکانات باشگاه گل‌گهر برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی صادر شده از سوی سازمان لیگ، تاکید کرد: مهرشاد پورسعید، عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به عنوان ناظر به تمرین تیم ما آمد و ما تمامی امکانات اولیه را که برای انجام تمرینات نیاز است، داریم. حالا در مراحل بعد و با شروع مسابقات شرایط جدید به وجود خواهد آمد که شاید برخی از آن‌ها را نتوانیم اجرا کنیم، اما اکثر موارد موجود در پروتکل را تاکنون انجام دادیم.

او درباره تمایل باشگاه پرسپولیس به ادامه مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط ویژه‌ای در لیگ دارد. وقتی تا هفته بیست و یکم ۱۰ امتیاز از دیگر تیم‌ها جلوتر باشید، باعث می‌شود که شما در شرایط ویژه‌ای قرار بگیرید. پرسپولیس می‌تواند پیش خودش حساب کند که قهرمانی بعدی اش را قطعی کرده است؛ بنابراین طبیعی است که بخواهند بازی‌ها برگزار شود و یا اگر اینکه قرار بر تعطیلی بازی‌های لیگ است، تیم آن‌ها به عنوان قهرمان معرفی شود. چنین خواسته‌ای از سوی پرسپولیس طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اگر هم می‌خواهیم بازی‌ها را تعطیل کنیم، یا باید از ابتدا لیگ جدیدی آغاز کنیم و یا اینکه ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم را از ابتدای لیگ بعدی برگزار کنیم.

جلالی بیان کرد: ابتدا باید تیم‌ها ۹ بازی باقی مانده را برگزار کنند و پس ازاتمام لیگ نوزدهم و استراحت ۲ هفته ای، لیگ بیستم را آغاز کنیم. این می‌تواند گزینه بهتری برای همه تیم‌ها باشد و من این پیشنهاد را به سازمان لیگ نیز دادم. اما سازمان لیگی‌ها هم برای تصمیم گیری شرایط خاصی دارند و همه می‌دانند که فوتبال تاکنون با چنین شرایطی مواجه نشده است. تجربه مقابله با این شرایط را نداریم و نظرات همه خیلی متفاوت است. پروتکل‌های اعلام شده از سوی سازمان لیگ هم نشان می‌دهد که کسی چنین شرایطی را تجربه نکرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خدایا حتی برای بازی نکردن به دروغ هم متوصل میشن بابا زور نزنید پوکر حتمی میباشد حتی شما دوست عزیز :)))
آخرین اخبار