مراتع و درختان حاشیه سد کرخه در آتش می‌سوزند/دست آتش قطع شد

فرماندار اندیمشک از وقوع آتش سوزی در بخشی از مراتع و درختان پایین تاج سد کرخه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به آتش سوزی در بخشی از مراتع و درختان پایین تاج سد کرخه که ظهر امروز دوشنبه ۱۲ خردادماه به وقوع پیوست، گفت: به محض اعلام خبر آتش سوزی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مهار آتش به محل اعزام شد.

او با بیان اینکه بخشی از درختان این منطقه در آتش سوختند و بخش عمده آن مهار شده اظهار کرد: تلاش برای مهار کامل آن ادامه دارد و با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از گسترش آتش سوزی درخواست بالگرد کرده ایم.

جهانگیری بیان داشت: ساعتی قبل با تلاش فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج)، هوانیروز مسجد سلیمان، پایگاه چهارم شکاری، ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، نیروی انتظامی شهرستان، شهرداری این شهرستان، راه آهن زاگرس، منابع طبیعی، محیط زیست، شهرک‌های صنعتی، نیرو‌های مردمی و سایر دستگاه‌هایی آتش مهار شد که جا دارد از دستگاه‌هایی که در این امر همکاری کردند، تشکر نمایم.

سد کرخه از بزرگ‌ترین سد‌های خاکی دنیا و بزرگ‌ترین سد خاکی ایران و خاورمیانه است که بر روی رودخانه کرخه در ۲۲ کیلومتری شمال غربی شهر اندیمشک در خوزستان ساخته شده‌است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: سد کرخه ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار