پیام‌های دریافتی در دوازدهم خرداد؛

از مشکلات دریافت وام ازدواج تا تأخیر طولانی مدت در تحویل خودرو توسط ایران خودرو

پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم خرداد در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


افزایش سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۹۹

باسلام و  عرض ادب. با سه ساله شدن تحصیل در دانشگاه فرهنگیان بهترین شرایط برای افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است که اگر فردی با۲۳سال وارد دانشگاه فرهنگیان شود ۲۶سالگی فارق التحصیل می شود به مانند قدیم که فردی با ۲۲ سال وارد میشد و۲۶سالگی فارق التحصیل میشد الان هم فرد ۲۳ساله اگر وارد شود ۲۶فارق التحصیل می شود و فرد۲۴ساله هم ۲۷این یک سال هیچ خللی در سیستم نظام آموزشی وارد نمی کند. لطفا پیگیر افزایش سن دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۹۹باشید.



لطف کنید امتحانات پایه نهم را برگزار نکنید

لطف کنید امتحانات پایه نهم را برگزار نکنید چون ما هیچی یاد نگرفتیم چگونه امتحان بدهیم.


وام

با سلام قرار بود به رانندگان درون شهری وام یک میلیون تومانی بدهند پیامک آمد و عدد یک رو ارسال کردیم، اما امروز یک پیامک آمد که به جای وام یک میلیونی وام ۶میلبونی با کارمزد ۱۲ درصد به شما تعلق گرفته و باید در سامانه کارا ثبت نام کنید لطفا پیگیر باشین.


 

مثبت بودن چند نفر از کارگران به کرونا در کارخانه

مثبت بودن آزمایش کرونای چند کارگر یک کارخانه در کرمانشاه و پیگیری مسئول بهداشت آن کارخانه، اما کارفرما اجازه نمی دهد کل کارگران تست شوند و کارخانه با چند ده نفر وضعیت قرمز دارد. علت هم اینه که کارفرما حاضر نیست کارخانه تعطیل شود.



فراری دادن مجرمین زندان میناب در استان هرمزگان توسظ اشرار

اشرار با حمله به خودرو حمل زندانیان شهرستان میناب در مسیر بازگشت از دادگاه در فاصله یک کیلومتری از ساختمان زندان مرکزی این شهرستان با استفاده از سلاح فرار داده شدند. 



وام ازدواج

از ۹۹/۰۱/۱۷ ثبت نام وام ازدواج کردیم همچنان منتظر تعیین شعبه هستیم از بانک‌ها سوال کردیم می گویند که بودجه مصوب هنوز ارائه نشده است. این کلاف سردرگم کی و به دست چه کسی حل میشه با ۳۶ سال سن و این گرانی چه موقع بریم سر زندگیمون چه موقع بچه دار بشیم. مسکن گران، مخارج گران، هزینه‌ها بالااااا، طلا که نگوووو وسایل زندگی لوازم خانگی باید بگیم اشتباه کردیم ازدواج کردیم آیا؟



مشکل خارج از محدوده شهری در یکی از مرزی‌ترین شهر‌های خراسان جنوبی شهرستان حاجی آباد

یک محله به نام محله گزختی‌ها واقع در بلوار بهشتی شهر حاجی آباد دارای حداقل ۱۰۰نفر جمعیت، ولی پس از گذشت ۴سال از گاز دار بودن شهرستان و۲۰سال پس آب داشتن شهرستان این محله نه آب دارن و نه گاز مطب مورد توجه این است که منازلی که در این محله، ساخته شده با وام بنیاد مسکن زیر نظر ناظر در سال ۱۳۷۶و۷۷ساخته شده و پس از گذشت چندین سال و مراجعات مکرر و بی نهایت شهروندان هیچ مسئولی، مسئولیتش را قبول نمی کنند و پس از گذشت ۲۲سال هنوز فاقد خدمات به جز یک سطل اَشغال که آن هم اواخر سال ۹۸ آوردن می باشد نکته قابل تامل‌تر این می باشد که اداره برق که چندین سال پیش برق داده چاله ستون‌های کل خیابان را خود ساکنین با هزینه خودشون کندن و یا جهت جلوگیری از گِل شدن خیابان به پهن کردن نخودی باز با هزینه خودشون کردند.



ثبت نام خودرو سمند سال ۹۷ و تحویل ندادن تا امروز

با سلام در تاریخ دی ماه ۹۷ با مکافات و بدبختی و قرض برای سمند ef۷ ثبت نام کردیم قرعه مون افتاد اسفند ۹۸. درتاریخ ۱۹ اسفند ۹۸ دعوت نامه آمد که حدود ۴۰ میلیون دیگه واریز کنید. و بعد از حداکثر ۶۰ روز ماشینتون را تحویل میدیم.۲۱ اسفندحدود ۴۰ میلیون رو قرض کردیم و ماشین فروختیم و جورش کردیم واریز کردیم. متاسفانه امروز و فردامون می نند و کسی هم پاسخکو نیست. ماشین ۴۰ میلیونی اون موقع ثبت نام رو ۷۰ از ما گرفتن و هنوزم تحویل ندادند. جالب این است که سود مشارکت هم تا تاریخ وارز پول حساب شده. دیگه تعلق نمیگیره. خواهشمندیم پیگیری فرمایید. چون تنها امیدمون به شماست.



برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار