امتحانات نهایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضوری برگزار می‌شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهرگفت: امتحانات پایه‌های دوازدهم مدارس شهرستان با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بصورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی دیناروند رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر طبق برنامه‌ای که وزارتخانه اعلام کرده است آمادگی کامل دارد از ۱۷ خردادماه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس شهرستان را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ۱۲ حوزه امتحانی برگزار نماید.

او به مهمترین اقدامات انجام شده جهت برگزاری امتحانات پایه دوازدهم اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر هماهنگی صورت گرفته جهت ضدعفونی حوزه‌های امتحانی در روز‌های امتحان، برای تمامی حوزه‌های امتحانی دستگاه تب سنج تهیه شده و از دانش آموزان در بدو ورود به حوزه‌های امتحانی تب سنجی به عمل خواهدآمد، همچنین تعداد ۱۰ هزار ماسک نیز تهیه شده و در اختیار دانش اموزان و عوامل برگزاری امتحانات قرار خواهد گرفت.

دیناروند افزود: جهت تهیه مواد شوینده و ضدعفونی کننده در سه مرحله مبالغی از طرف اداره کل آموزش و پرورش به حساب تمامی مدارس دولتی واریز نمودیم تا در این ایام ضدعفونی شوند، افزون بر این، سهمیه اضافه‌ای جهت حوزه‌های امتحانی نبز در نظر گرفته شده است، همچنین بنر‌هایی تهیه شده که موارد و دستور العمل‌هایی بهداشتی در محل برگزاری امتحان نصب خواهد شد و در چیدمان صندلی‌های دانش آموزان فاصله‌های فیزیکی تاکید شده وزارت بهداشت، لحاظ شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: در هر حوزه یک مراقب بهداشت از پرسنل خدوم بهداشت حضور خواهد داشت تا همراه تیم بازرسی اداره آموزش و پرورش بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: این اطمینان خاطر را به دانش آموزان و خانواده‌های آنان می‌دهیم که امتحانات با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در محیطی آرام برگزار خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این ارتباط نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار