ابلاغ سیاست‌های کلی شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب

رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب گفت: سیاست‌های کلی و راهبرد‌های کلان و چارچوب عملیاتی و اجرایی شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی فتاحی رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب گفت: به منظور حفظ و صیانت و ارتقای حداکثری دارایی‌ها و سرمایه‌های بازنشستگان فولاد خوزستان، ارتقا پاسخگویی و شفافیت در عملکرد‌های اجرایی و مالی، سیاست‌های کلی و راهبرد‌های کلان و چارچوب عملیاتی و اجرایی از سوی رئیس هیات مدیره این شرکت ابلاغ شد.

او بازدهی مطلوب سرمایه گذاری و سودآوری پایدار و رشد اقتصادی، بهینه سازی و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری‌ها، بهبود زنجیره تامین و ارزش و فعالیت‌های بازگانی، کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت تولید و گسترش منابع مالی و کارآمد سازی مدیریت را از راهبرد‌های کلان شرکت سرمایه گذاری توسعه فولاد جنوب دانست.

فتاحی اظهار داشت: همچنین اصلاح بهبود ساختار و فرآیند حاکمیتی، مدیریتی و عملیاتی، مدیریت علمی و شایسته سالاری، با رعایت اصول تفکر راهبردی و تاثیرگذاری بر فضا‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری‌های نوین و دسترسی به اطلاعات روز، راهبرد‌های کلان شرکت سرمایه گذاری توسعه فولاد جنوب است.

این مقام مسئول اجرای نظام پایش و ارزیابی و نظارت مستمر را از مهم‌ترین چارچوب‌های کلی عملیاتی و اجرایی شرکت نام برد و بیان کرد: تدوین روش‍مند، بازبینی دستورالعمل‌ها و ضوابط و انطباق با استاندارد‌ها و تناسب تغییرات و عرصه کسب و کار، تشکیل کمیته انتصابات و کمیته جذب نیرو به منظور اجرای کارآمد سازی مدیریت و شایسته گزینی و فرهنگ مسئولیت پذیری با اخذ تائیدیه هولدینگ و ممنوعیت و احتراز از اشتغال پایدار هم زمان اعضای هیات مدیره و کارکنان در شرکت‌های گروه دیگر موارد چارچوب‌های کلی عملیاتی و اجرایی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار