جعفری: آمریکا و ترکیه اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی در سوریه می‌کنند

نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد از آمریکا و ترکیه به دلیل آتش زدن مزارع کشاورزی مردم سوریه به شورای امنیت شکایت می‌کنیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد از آمریکا و ترکیه به دلیل آتش زدن مزارع کشاورزی مردم سوریه به شورای امنیت شکایت می‌کنیم.

بر این اساس، جعفری گفت: امریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه و اسراییل در گام نخست اقدام به جنگ نیابتی علیه مردم سوریه کردند، اما در حال حاضر آن‌ها به صورت آشکارا اقدام به حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها و تجاوز نظامی به خاک ما می‌کنند.

وی افزود: آن‌ها اقدام به سرقت منابع طبیعی و انرژی ما می‌کنند و محصولات کشاورزی و زراعی ما را به آتش می‌کشند. ترکیه و آمریکا بصورت عمدی اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی ما می‌کنند تا مردم را تحت فشار قرار دهند. تروریست‌های مورد حمایت ترکیه و کشور‌های غربی مردم را چپاول می‌کنند و ده‌ها هزار هکتار زمین زراعی را به آتش کشیده اند.

جعفری خاطر نشان کرد: آمریکا و کشور‌های اروپایی در راستای سیاست قدیمی خود برای اعمال فشار به مردم اقدام به تحریم یکجانبه سوریه می‌کنند. این تحریم‌ها تنها در راستای حمایت از اسراییل در مقابل مردم مظلوم سوریه، فلسطین و لبنان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار