مدیر منابع آب شهرستان شهربابک گفت: به همشهریان توصیه می‌شود از خرید و فروش هرگونه ملکی در بستر و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود بوستانی، مدیر منابع آب شهرستان شهربابک گفت: یک هکتار اراضی حریم و بستر رودخانه احمدی در روستای علی آباد این شهرستان رفع تصرف شد.

او افزود: روز گذشته و در ادامه رفع تصرفات از بستر و حریم رودخانه‌های شهرستان شهربابک، در قالب کارگروه مبارزه با زمین خواری دو مورد از تصرفات بستر رودخانه احمدی شهرستان شهربابک به میزان حدود ۱۰هزار مترمربع در منطقه علی آباد، با حضور دادستان شهربابک، رئیس اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سایر اعضای کارگروه از جمله رئیس اداره منابع طبیعی، جهادکشاورزی، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، راه وترابری و با همکاری شهرداری شهر خورسند با یک دستگاه لودر رفع تصرف شد.

بوستانی بیان داشت: به همشهریان توصیه می‌شود از خرید و فروش هرگونه ملکی در بستر و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند، زیرا اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها طبق ماده۲قانون توزیع عادلانه آب متعلق به دولت و در اختیار وزارت نیرو بوده و طبق تبصره ۳ماده مذکور هر گونه دخل و تصرف در بستر رودخانه‌ها مگر با اجازه وزارت نیرو ممنوع است.

او گفت: مردم در صورت نیاز و آگاهی از قرار گرفتن اراضی در بستر و حریم رودخانه‌ها می‌توانند از امور منابع آب شهرستان استعلام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار