عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

امروز مدیریت شهری از هر زمان ذلیل‌تر شده است/ جمع آوری پل حافظ در برنامه نیست

علیخانی گفت: اگر قرار باشد شورا هم ذلیل شود، شهردار را استیضاح می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد نسبت به جوابیه روابط عمومی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به تذکر عضو شورای شهر واکنش نشان داد و گفت: من قبلاً هم درخواست کرده بودم که اولاً شخص شهردار باید به تذکرات پاسخ دهد، اما متاسفانه تذکر به فرد متخلف ارجاع شده و دوم اینکه فرد متخلف خودش به صورت مستقیم پاسخ داده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: امروز مدیریت شهری از هر زمان ذلیل‌تر شده است و نباید اجازه دهیم که شورا هم ذلیل شود و اگر قرار باشد شورا ذلیل شود، لازم می‌دانم که از شهردار سوال شود و او را استیضاح کنیم.

علیخانی خاطر نشان کرد: معلوم نیست اولویت‌هایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم چه شده است. چنانچه قرار بود ظرف یک ماه برنامه عملیاتی برای ترمینال‌شرق اعلام شود، اما سه ماه گذشته و هنوز جوابیه نداده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از سرنوشت پل گیشا گفت: هنوز نتوانسته اند نسبت به سرنوشت پل گیشا تصمیم‌گیری مناسب می‌کنند و می‌گویند از لحاظ فنی مشکلات زیادی دارد و در این شرایط اگر مردم از ما بپرسند که چه کار کردید چه جوابی داریم؟

وی افزود: چقدر تذکر دادیم که مشکل میدان امام حسین را حل کنید و حالا مسئله جمع کردن پل حافظ را مطرح می‌کنند که در برنامه نبوده است و من فکر می‌کنم الان وقت آن رسیده که شهردار به شورا بیاید تا از او سوال شود و پاسخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار