امام جمعه شیراز:

ارتش ایران برای خدای واحد و یگانه می‌جنگد

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی است که برای خدای واحد و یگانه می‌جنگد، گفت: این ارتشِ مجال به ارتش‌های مستکبرین نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

 آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به فرا رسیدن ماه شوال، سالروز تخریب غمگینانه حرم شریف ائمه بقیع (ع) را تسلیت گفت و افزود: ما این اقدام وهابیت را فراموش نکرده ایم و انشاالله روزی دوباره این بقعه را خواهیم ساخت، چرا که این بقعه نشان احترام همه مسلمانان به فرزندان پیغمبر (ص) است و موضوع دعوای بین شیعه و سنی نیست، بلکه دعوا بین مسلمین و وهابیت است.

او افزود: ۴۱ سال پیش ما در کشورمان حرکتی را شروع کردیم که حس کردیم آمریکا مزاحم سعادت مردم دنیاست؛ آن روز کسی این حرف را باور نمی‌کرد و مخالفین سرسخت زیادی داشت، ولی الان حکومت آمریکا به دنیا نشان می‌دهد که نمی‌تواند کشور خود را اداره کند و ناتوانی خود را اثبات می‌کند تا جایی که امروز شعار و دعوای مردم آمریکا بر سر یک ارزش اخلاقی به نام عدالت است.

آیت الله دژکام با قرائت آیاتی از سوره مبارکه کافرون، بیان کرد: اما دعوای ما با آمریکا بر سر چیز بالاتری بنام خداپرستی است که این مشکل با مذاکره قابل حل نیست و رهبر عزیز انقلاب نیز به همین دلیل در این رابطه کوتاه نمی‌آیند.

او با بیان این مطلب که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی است که برای خدای واحد و یگانه می‌جنگد، اضافه کرد: این ارتشِ خدایی ان شاءالله مجال به ارتش‌های مستکبرین نخواهد داد و دلیل ترس دشمنان از ارتش ما نیز ترس آن‌ها از خدای ماست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه از خدمات یگان های آجا در استان فارس در زمینه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

آیت الله دژکام، حضور ارتش را برای مردم مایه دلگرمی خواند و افزود: در مسأله کرونا ما شاهد بودیم که وقتی نیروهای نظامی و ارتش به میدان آمدند و به نوعی مانور اقتدار بهداشتی‌- درمانی در سطح کشور اجرا کردند مردم دلگرمی پیدا کردند.

او افزود: بحمدالله امروز ما امکانات کامل را برای مبارزه با این بیماری در درون کشورمان داریم و همینطور که ارتش ما از مرزهای کشور پاسداری می کند، به حفظ سلامت مردم هم کمک کرده و از آن پاسداری می کند.

امام جمعه شیراز با تقدیر از تمامی نیروهایی که در مبارزه با بیماری کرونا تلاش کردند ابراز امیدواری کرد که هیچ وقت هیچ انسانی بالاخص مردم عزیز کشورمان به این طور بلاها مبتلا نشوند و همواره در صحت و سلامت کامل باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار