بازدید مسئولان از روستا‌های بنه حیدر، آبرزک، دز دولتی و گلالک اندیکا

فرماندار اندیکا به همراه معاون فرماندار، بخشدارمرکزی و رئیس میراث فرهنگی از روستا‌های بنه حیدر، آبرزک، دز دولتی و گلالک بازدید به عمل آوردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شهرستان اندیکا به همراه معاون فرماندار، بخشدارمرکزی ورئیس میراث فرهنگی از روستاهای بنه حیدر، آبرزک، دز دولتی و گلالک بازدید کردند که مشکلات عمده به صورت میدانی ازجمله راه دسترسی، آب شرب و بهسازی روستاها و پتانسیل های گردشگری ،تاریخی و کشاورزی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا گفت: راه دسترسی به روستاهای آبرزک دزدولتی وگلالک مهمترین دغدغه مردم است که جهت پیگیری اولویت ماست.

او بیان داشت: باوجود مکان های تاریخی دژاسدخان ،گنبدملکان و رودخانه خروشان آبرزک این منطقه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری منطقه را دارد که نیازبه سرمایه گذاری و زیرساخت های لازم است و دراین خصوص اداره میراث فرهنگی را مکلف نمودیم که طرح ها واقدامات لازم را به مرحله انجام برساند.

کاظمی تصریح کرد: در خصوص بهسازی روستاهای آبرزک و بنه حیدر نیز از طریق اعتبارات دهیاری ها در دست برنامه داریم که به زودی انجام خواهند شد.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.