اهداف قیام ۱۵ خرداد به جوانان تبیین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: اهداف و دستاورد‌های قیام ۱۵ رابرای نسل جوان تبیین کنیم.

اهداف قیام ۱۵ خرداد به جوانان تبیین شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و دستاورد‌های قیام ۱۵ خرداد را باید با ابزار فرهنگی و هنری برای نسل جوان تبیین کنیم.
او با بیان اینکه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد باید هر سال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها در استان بیشتر در فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) مظهر عزت و عظمت انقلاب اسلامی است وامروز ما باید شاکر باشیم در کشوری زندگی می‌کنیم که آزادی و امنیت حرف نخست را می‌زند و رهبری فرزانه جانشین به حق امام روح‌الله است.
او اظهار داشت: پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ تداعی‌کننده استقامت، پایداری و شجاعت مقابل زورگویان و دلاوری‌های آزادمردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم‌شاهی به وجود آوردند.

احسانی افزود: در کشور ما میدان برای گسترش ارزش‌های دینی و اخلاقی فراهم است و باید پیرو خط ولایت باشیم و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.